Onko täällä kukaan päässyt tuota peliä "vielä" läpi? Olen level 8:ssa, enkä tajua yhtään, että mitä siinä pitäs tehdä. Olen hakenut niitä url:län sanoja googlella ja kirjoitellut niitä toisinpäin siihen osoiteriville, mutta ei sitä vain voi tajuta. Aivot ei vaan riitä tuohon leveliin. Vaikeneeko ne levelit kokoajan?
no ei ne ihan aina vaikene et välillä on helppojakin "kenttiä" mutta ei ne ainakaan kovin helppåja oo siellä loppu puolellakaa varmaa
Siis voi kele, Oon level 2:sessa enkä tie mitä pitää tehä. Pop upis lukee: The door is closed. Trick it or reach level 3 in a different way (address?. En tajuu auttakaa.
kertokaa mitä 3 levelissä pitää tehä en tajua ps. kyllä sen kakkosen ainaki pääsee muutenki ko sitä urlia muuttamatta
Tais olla se ku siel vasemmas kulmas on niit morsetus merkkei, ni selvität mitä ne tarkottaa ja laitan ne siihe käyttäjätunnus ja salasana kohtaan.
Mahtava peli, olen ihan koukussa. Tosin olen vasta tasossa 7 ja nyt sitten jumittaakin oikein urakalla Takaisin pelaamaan->
Kyl 4 levelin tajus ku harjotteli vähä morse aakkosia, mut mitä 5 levelis laitetaa username/password kenttiin?
En tajuu kunnol miten toi toimii. onko näppäiminä hiiren klikkaus vai kuuluuko tohon hiiren rämpytystä ja sellaista? Auttakaa ku oon jumissa 2 levelillä