Kysymys: Vastaus: Langan kone on 80-luvulta mettala on läskipää Crackki on huumetta. Vai onko? Nii ja se peli. Se on vähän alle 50€ Näin se homma etenee
tietäsitpä vaa kuinka paljon ja nyt mulla on tämmönen vittuilijan maine, koska Lanka vetää niin helposti pultit mitättömästä. ja sitähän minä en tosiaankaan ole. ja tästäkin viestistä tulee varmaan sanomista...
En mä ny sitä tarkottanu. Ärsyttää vaan ku joka paikassa johon laittaaa ton jutun niin vastaus on : "et vain osaa" Ja tarkotin sen viestin JZA:lle
Se on kyllä armoton fakta että tuo pelien asentuminen on vain osaamisesta kiinni. Luultavasti xp:n, piirisarjan ajureiden ja näyttiksen ajureiden uudelleenasennus poistaisi ongelman.
On se ihme vaikeeta uskoo ku tietokone alan asiantuntijat on yrittäny korjata ongelmaa ja tietokone on käyny korjaamolla, ite oon käyttäny ongelmaan varmaa viikon yhteensä, kaikki kaverit on kokeillu mutta kun ei toimi. Ja ajureista se ei ainakaan riipu arvaappas monta kertaa niitäkin on yritetty vaihella ja kokeilla. Mä en halunnu kuulla näsäviisasteluja vaan sen HINNAN
Ja ne ajurit on aika monta kertaa asennettu uudelleen samoin käyttis on asennettu nyt 6 kertaa. Olen tottunu jo siihen ajatukseen et ne voi ostaa ku ei se huonoks oo kuitenkaa
No sama se on en sitä peliä voi muutenkaan ostaa ku sitä ei myydä missään liikkeissä paitsi verkkokaupassa ja pcsuperstoressa jonne en nyt pääse