1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Mielipiteitä uudesta Pirates of the Caribbean elokuvasta??

Discussion in 'Keskustelua elokuvista' started by Tikantie, Jul 11, 2006.

1. Taukkizz

Taukkizz Regular member

Trophy Points:
    26
    Olenko ainoa jonka mielestä tuo POTC2 oli varmaan paras ikinä? :D

Mielestäni Kuolleen Miehen Kirstu oli aivan loistava, kävin tyttöystävän kanssa katsomassa ensi-illassa. Kaikkea löytyi: juonta, toimintaa, vitsejä (mielestäni jopa paremmat kuin ykkösosassa), ja muutenkin kakkososa on kokonaisuutena jotenkin kekseliäämpi ja monipuolisempi kuin ykkösosa, josta en koskaan ole sinänsä innostunut. Todellakin suosittelen kaikille, jotka ovat ykkösen nähneet _kokonaan_ (katsoneet sen "loppukevennyksen" lopputekstien jälkeen :p)!

2. agatha8

agatha8 Member

Trophy Points:
    11
    Minä ainakin olen ihastunut korviani myöten kumpaankin PotC:iin! Olen katsonut ne varmasti yli kymmenen kertaa kummankin, ja voi että ne naurattavat aina yhtä paljon. Kolmatta odotellessa!

3. Tuninki

Tuninki Guest

Jäi harmittamaan se loppu kun oli kauhee twisti :/

4. ArcDucK

ArcDucK Regular member

Trophy Points:
    28
    molemmat piratessit on ihan loistavia..

hello beastie :D

saisi se 3 pirates tulla jo..
    Olivat ainakin keksineet tuohon 2.sen loppuun aikas käänteen tekevät käänteet :D

barbosa jotenkin kummassa hengissä. ja no kyllähän se sparrow selviää :) mutta onhan se pakko nähdä miten se tarina jatkuu..

ihan loistavia molemmat.. jättää siis aikas kovat odotukset viimeiseen. joka nyt ei kyllä voi enää yltää aikaisempiin..

Share This Page