ookei.. kiitosta vain teille. en ole vielä kerennyt päivittämään sitä mut eiköhän tänään vielä onnistu.
no niin. Nyt on bios päivitetty xecuter2 5035seen hyvinhän se latasi uuden biossin ja käynistyi vielä. siinähän se kai sitten olikin, vai pitäsikö vielä tietää jotain tärkeää käyttämisestä tai jotain?
Eipä suuremmin. Tietty voit sen config.ini tiedoston siirtää E-osion juureen. siitä samaisesta paketista missä oli se biossi. Sillä pystyt joitakin asetuksia muuttaa helposti biossista. Myöskin kone starttaa muistaakseni hitusen nopeammin kun se tiedosto on olemassa.
niin siinä on sen niminen tiedosto kun x2config.ini tarviiko nimetä uudestaan pelkäksi config.ini tiedostoksi?
Oon itekki mitettiny, että minkä mod piirin ostaisin. onko tuo duox2 hyvä?? Onko vaikea juottaa itse tuo piiri? Nii ja mistä tietää mikä versio tuo boxi on?
toi mun Duox2 on ainakin toiminut OK. itse juotin sen kiinni vaikka en ole pahemmin juotellut. eikä vehkeetkään ole ihan parhaat mahdolliset.
Kylhän tuo onnistuu, jos on älliä päässä. Joskus ei vaan ole ollut: http://www.consoleforums.net/gallery/showimage.php?i=34&catid=member&imageuser=4