Vaikka tuossa "Store Kasaustakuu 1 v (ei sis. kasausta)" lukee "ei varastossa", se silti on se takuu päällä vuoden?
Onhan se, varastosaldo aina näyttää siinä mitä näyttää. Takuulle on vähän hankala antaa varastosaldoa eikö ?
Järki käteen hei taas, vuoden takuu kausaukselle ja komponenteilla on normaalit takuut. Esim jos näyttiksellä on 2v niin se on 2v eikä se 1v mikä ei ole saatavilla.
Muistit tosiaan mukaan, Itse olen viimeset 5-6v käyttänyt kingstonin HyperXiä (eri kampoja ddr2 ja ddr3) ja hyvin ovat toimineet ja kellottuneet. Toimii ainakin varmasti, toisin kuin A-data ja G.skill. (HUOM! nämä ovat omia kokemuksia yksistä kampaseteistä, jotka vaihdoin vastaviin kingstoneihin ja ongelmat poistuivat. Luultavasti emojen yhteensopivuus ongelmia. En aloittanut mitää OT kingstone fani hypetystä)
itse annan äänen kanssa hyperX muisteista,ja ylipäätään kingstoneista,mutta hyviä kokemuksia myös muistakin valmistajista (mm. Hynix,adata,samsung,jne pakettikoneenmuistit,yms)
Voiko nuo "Microsoft Windows 7 Home Premium 64-bit FI DVD SP1 OEM" ja "ASUS DRW-24B5ST 24X DVDRW BLACK SATA NERO10 RETAIL" vaihtaa johonkin toiseen koska niitä ei ole varastossa?