Revconnectia tuossa kokeilin. Ensimmäinen kerta kun tuli DC-ohjelmalla kaistan täydeltä. Käyttöliittymä tuossa on tosin yhtä paska kuin alkuperäisessäkin.
Niinkuin aikoinaan mainitsin, että hyvä konsepti tässä DC++:ssa, mutta tuo koodin virheensitokyky on sieltä mihin aurinko harvoin paistaa! Täytyy varmaan olla viiden metrin päässä näppiksestä, ettei vain vahingossa tee mitään 'MS hienouksia' moniajojen mielessä, sillä silloin DC++ koodi ei ymmärrä hypätä bugin yli. Näyttä olevan aivan yhtä tyhjän kanssa lähettää kaatumisen logimerkintöjä tekijöille -siitä nousee samalla tavalla tukka pystyyn, kuin DC:een kotisivun vastausikkunassa. Meinaavatkohan saada ikinä 1,0 versua aikaiseksi. 0.674 käytössä jo vissiin vuoden päivät - hohhoijaa. Koskakojan tulee CD-- ?
kyl se limewire on vaikka sielt löytyyki vähä heikosti tiedostoo mut ne tulee aika varmasti loppuun asti.
Itse käytän CZDC++:saa. Kehittyneempi kuin tavallinen DC++. Mutta en mene väittämään, että olisi paras dc variaatio, kun en ole muuta kuin tuota ja normaalia dc:tä käyttänyt. Itse kuitenkin tykkään. Torrenttejakin välillä. Torrentin hyvä kun ladataan jotain isoja filuja.
BitComettia käyttelen, 10mbs kaista yleensä aikalailla kokonaan käytössä kun vain tarpeeksi latauksia päällänsä.. DC++ kokeilen mutta tympäännyin kun se latasi pari kymmentä megaa samassa ajassa jossa lähetti yhden avi-muotoisen leffan.. että se siitä.. ^^ Limewire oli kanssa käytössä, mutta siellä on aika lailla niukasti tavaraa joten torrentit kyllä selättävät sen mennen tullen. emule mokoma ei suostunut edes ottamaan yhteyttä. [bold]BitComet[/bold] tuntuu olevan lisäksi paras kaikista kokeilemistani bt-clienteistä, mutta siinä lienee pientä vaihtelua eri käyttäjillä..
Ite käyttelen Limewireä, tavaraa löytyy kiitettävästi ja kyllä latausnopeudet on jotenkuten kohallaan (hitaasti ja varmasti) semmonen 40kt/s riittää mulle, kun latailen enimmäkseen ämpäreitä. Olishan ihan kiva saada toinenkin p2p ohjelma, siis semmonen joka on käännetty Linuxille eikä olis mikään älyttömän vaikee asentaa.
juu miten toimia tästä eteenpäin kun lataan 8/1 megan netillä 7gigan torrenttia bitlordilla ja tulee 2kt/s???
Jos on kiintee hintanen laajakaista niin pistä muutakin dataa lataan ja jätät yöksi päälle. edit: Pelkäsim alottaneeni uuden viestiketjun, mut menikin vaan toiselle sivulle. =) edit: Azureus on just lataas niin lataa 2B/s-1.0kB/s eli tosi hidasta on.
torrenttina on just tuo, et ei tahdo löytyä nopeita filuja.. joku kun seedaa 100kts ja se ladataan kymmenelle niin se on enää 10kts.. mut mikäs siinä, kyllä se tulee hitaasti ja varmasti.. ^^ pistät vaan parikymmentä tehtävää latautumaan niin yön aikana tulee jo ihan kiitettävästi. lisäksi ainakin bitcomettia käyttäessäni olen huomannut, että latausnopeudet kiihtyy ajan kanssa. jos cometti on viis tuntia päällä niin alkaa olla jo parhaimmillaan koko kaista (10/10) käytössä, mutta ensimmäinen tunti on vaan sitä hinusta 100kts.. :-/
Itse käytin aluksi Winmx kun en saanut Dc++ toimimaan ja latasin lähes pelkästään musiikkia.Nykyään käytän vain Dc++ koska siellä on paljon enemmän ladattavaa ja ei tule mitään "incompletea" niin kuin Winmx jossa sai lähes aina jännittää tuliko tiedosto perille.Emule minulla on myös mutta en ole jaksanut opetella käyttämään koska Dc++ toimii hyvin.