Hehe, ei ku ihan ajallaa olin kotona, mut sit päätin asentaa vistan mun myllyyn, nii unohdin kokonaan ku rupesin pelailee xD Antaa mennä vaan ku oon taas töissä ni ei jaksa alkaa keksii tähän hätään mitään...
Laitetaas tämä sitten viikonloppupähkinäksi. Peli aikoinaan koukutti kyllä ihan kiitettävästi ja kävi haastavuudeltaan pienen pojan hermoille myöskin kiitettävästi.
Täysin samaa mieltä Feron, eikös peli ollut Xevious. Musiikki oli ihan hyvä mutta efektit aivan kauheat kyllä
Pelihän on selvästi The Elder Scrolls IV: Oblivion , jos ette sattuneet tietämää. Senhän näkee heti ;D
Ja tästä sitten seuraavaa EDIT: ohos tuli joo pikkase minimaalinen, jos vaikka nyt ois parempi http://img99.imageshack.us/my.php?image=peliaj3.jpg ei ollut chrono trigger
Näyttäis kovasti Secret of Mana:lta, mutta vähän väärän näköinen ukkeli. Olkoon, arvaus on kuitenkin Secret of Mana.
Kyseessä oli Secret of Mana 2 mutta eiköhän se ollut jo ihan tarpeeksi lähellä joten tansju jatkakoon
Toki jos haluaa nimillä ruveta pelaamaan niin voisihan peliä kutsua myös legenda pyhästä miekasta kolmoseksi. Anyway, kun kerran luvan sain niin tässä olisi seuraava kuva, klick!
Onko tuo oikeasti jostain pelistä jos on, niin jonnin verran grafiikat parantunut siitä kun viimeksi jotain uutta peliä olen nähnyt jossain
Kyseessä tulevasta (betavaiheessa) olevasta pelistä Red Alert 3. Edit: Joku muu saa jatkaa puolestani kun kuva kuitataan oikeaksi.
Jaa ne on siihe oikeita näyttelijöitä hankkinu videoihi... Aattelinki jo et nyt on osattu tehä kohtalaisen onnistunu kopio tosta näyttelijästä
Onhan noita oikeita näyttelijöitä ollu jo pitempäänkin c&c sarjoissa, generalssissa ja kolmosessa ainakin mielestäni oli kans. Vähän offtopiccia kyl, mut pistäkääs uutta kuvaa!
Vähän varastan kun rmCowboy antaa vapaaksi riistaksi. Vaikkei tota vahvistusta vielä ole tullut. Selvä pelihän toi pitäis olla. Kuva siiretty vahvistuksen alle.
Eli tosiaan kyseessä oleva peli oli kuin olikin Red Alert 3. Pahoitteluni että vahvistuksen antamisessa kesti hetkinen, perhanan työt vaan painava päälle.
Tässä Ja tämä ei ole mistään välivideosta vaan itse pelistä. Kyllä niitä näyttelijöitä on jo kauan sitten käytetty.