Haahaaaha... odotelkaa vaan, tämä tyyppi kuittaa ja menee katsomaan Detroitin peliä moro. (mäyräkoira alla.)
Minä myös! Ajattelin pistää teidät miettimään sillä välin, kunnes tuo Taulu saa kuvan tänne. Tässä minun kuvani!
_EffEcT_ lukee ne säännöt sitten kanssa. Turhaa pilata hyvää ketjua kun ei viitsi edes pelin ideaa lukea. Itse veikkaisin Taulun kuvaksi, Soldier of Fortune 3: Paybackia.
Oletan, että koska vastasin alkuperäiseen kysymykseen oikein, saan myös laittaa seuraavan kuvan, joten tässäpä se tulee...
Kyseinen peli on varmaan ps1:lle, ja tuskin kannattaa postata tänne kuvaa, mistä näkee sitten sen kyseisen pelin nimen. Pistä seuraavan kerran joltai hostaussivulta se kuva ;p. EDIT: Joku muu saa laittaa kuvaa jos tuo mun sanoma peli meni/menee oikein. Omatunto rupes kolkuttaa ;]. m
Vaikka ketju PC-pelien alueella onkin ,on silti "luvallista" käyttää muiden pelikonsolien pelejä. Ainakin näitä on ollut. Joo, ja seuraavaksi laitan sen jonkun hostaussivuston kautta. Unohtui vaan accountin tekeminen, Alzheimer kun olen.