Toihan on Worms 4 Mayhem. huippu kännipeli kavereidenkaa ^^ Edit. Jos menee oikein, niin Orios saa sitten pistää on sen verran kiirus ilta.. ^^
Mut jos mulla menee oikein, niin saat mun vuoron. Mulla on sen verran kiirusta koneiden huollossa kanssa tänään.
Ihan Offtopiccina kysyn, Sebu92, koskas olet saanut AfterDawn Addict tittelin? Kenties lähiaikoina, vai olenko vain sokea? :'p
DrD mainitsi tässä noin viikko sitten, ettei uutiset ollut nostanut "rankkia", niinkuin pitäisi. No joku siellä koodipuolella kai korjasi tuon, kun nyt olen AfterDawn Addict. Itse en ollut itse edes huomannut tuota rankinnousua. Viestejä on ollut kyllä jo jonkin aikaa reilusti yli 3000, joten kyllähän sen sieltä jossain vaiheessa pitikin tulla. Ihan lähiaikoina kuitenkin tullut, varmaankin tänään tai eilen. Juu, oikein meni! Ei näköjään ollut hirveän hankala.
Peli näytti mariolta, pelihahmo on kissa. Googleen sanat: "mario cat" ja voilá! Tässä uusi: http://img186.imageshack.us/img186/4005/arvaapelizb6.jpg Varmasti aika helppo mutta en muutakaan keksinyt.