Menee kyl ihan arvalla SSX? osaa en osaa ees arvata, mut jos tämä vastaus satutaan hyväksymään niin seuraava kuva vapaata riistaa
Krhm, jos vaikka lukisit sen ekan postauksen. Nyt ei oo sun vuoro laittaa kuvaa. battlef vuorossa, arvaa oikein ja saat laittaa kuvan. Mut veikkaisin et toi peli on Phoenix Wright: Ace Attorney
Joo siis oon lukenu ja tiesin kyllä että näin oli mut jotenkin vaan katoin ja ajattelin väärin että kuvan laitto ois vapaata riistaa... kaikenlaista sitä...
Joo olin lukenut kuten jo sanoin, mutta yksinkertaisesti erehdyin noista posteista luulemaan, että uuden kuvan saa laittaa kuka vain. Älkää kysykö miksi niin luulin, koska en oikein itsekään tiedä, hätiköityjä johtopäätöksiä kenties.
Joo, nyt tulee ehkä vähä vaikeempaa kuvaa...tai sit ei. On vähä huono kuva mut ei oo kyseistä peliä enää koneella. Tässähän se Jos ihmettelette mitä kuvassa tapahtuu niin Dead tarkoittaa tappajaa, Guild tietysti kiltaa ja Assasin tapettua. Eli olin 61LVL ja tapoin 94LVL:sen heebon, joka sattu oleen sillä hetkellä servun isolevelisin