juu...huono hetki..kaikki unohdettu...ja OLISI pitänyt lukea alusta (?..höh) tämä viestiketju. ns. "my bad"
Nyt pojat lopetatte sen itkemisen, menee koko viestiketju ihan mössöksi. Tapelkaa vaikka yksityisviestien kanssa niistä lapsellisista rekisteröitymisajoista / käyttäjäarvosta. Pilaatte vaan maineenne täällä, mutta jos sitä haluatte niin antaa mennä vaan. voiprkl uutta kuvaa kehiin.
No pistetäänpä kuvaa kun on niin hiljaista.. http://xs222.xs.to/xs222/07490/hetyyyy.JPG toi on kyllä sitten niin helppo et tuun potkii takapuoleen jos joku veikkaa väärin..
On kyllä nolo jos on väärin. Itse en ole CS:sää kuin kerran pelannut ja todennut helkutin paskaksi sen. Mutta tuo ei näytä CS1.6:slta joten arvaan että se on CS:S.
On se vaan ihmellistä ettei porukka osaa käyttää sitä jumalan antamaa ihmeellistä lukutaitoa... Ensinnäkin Waltssu, minun vuoroni oisi pitänyt olla laittaa kuva, eikä Zeron tai sinun, koska minä tiesin oikean vastauksen Zeron laittamaan kuvaan. Ja seuraavaksi voitkin lukea tämän allaolevan tekstin niin pääset asioista kunnolla perille.
Miles, kun avauduit, oisit samalla voinut pistää sen uuden kuvan =). Mutta on se kyllä ihme kun ei nää osaa näitä sääntöjä, vaikka ne niin monesti ollaan kerrottu.
Laitetaas pääsääntö mahdollisimman yksinkertaisesti: Et saa laittaa kuvaa ellet arvannut edellistä oikein. Jos ei vieläkään ymmärretä niin menköön roskiin.