Todettu tuttu tilasi minulle joskus puhelimen, espanjasta ranskan/saksan/tanskan kautta vaasaan 2 päivässä vaasata porvooseen: viikko Itella osaa :/
minäki ku tilasin sillon sen powerin ja prossun nii oulusta ne tuli vaasan kautta tampereelle ja sieltä takas ouluu -> rovaniemi->oulu->jyväskylä->tampere ja sitten sain haettua ne vieläpä väärästä postista:/ ihmekkäänkös itellalla menee vähän huonosti jos pitää paketteja ympäri suomee kierrättää
Itelle se paketti tuli vihdoin ja viimein eilen ja on nyt uus kone kasassa mutta mikä huvittavinta nii tilasin myös näytönohjaimen eripaikasta joka sattu samaan aikaan kuopion lajittelupisteeseen komponenttien kans niin tämä näytönohjain on vieläkin siellä lajittelupisteessä ja tietokoneen komponentit tuli jo eilen. En ymmärrä kyllä yhtään itellan toimintaa no mut ei sillä kiire ole.
Minä saan odotella pakettia ensiviikolla. Ois ollu iha kiva jos ois osat tullu eilen vaikka kun on 4pv loma nii ois kerenny testatakkii. ( Paketti on muuten Itellan logistiikkakeskuksessa
komppaan nyt kyllä sua...määkin joudun oottaan ens viikkoo ja mulla on nyt se piinallisin tilanne että ei näy pakettia dhl:n eikä itellan seurannassa:'(
Oottele vaa iha rauhassa ( tai paniikissa ) se pitäs ilmestyä itellan seurantaan, luultavasti maanantaina näkyy jo. Minun paketti tais olla viikon pimennossa ennenku itellan tunarit saivat lajiteltua sen
Et uskokkaan miten itseä jännitti ja söi kun oma saksan "eväspaketti" Spoiler Viinapaketti oli tulossa
No onneks oli ainaki hetkeks tekemistä alku viikonlopusta että ei tarvi ku tää la-su jännitellä enää ja toivoo että maanantaina tapahtuu jotai
No nyt ku tän tilanne raportoinnin on alottanu ja jos tästä nyt jollekkin jotai osviittaa ois nii nyt on paketti lajiteltu itellan logistiikka keskuksessa
Itte hain tänään töitten jälkeen postista ja nyt se onnellisena hyrskyttää tuossa nurkassa ( Parin kolmen tunnin vaivaloisen kasaamisen jälkeen )
Kuulema posti kulkee lakon aikanakkii normaalisti paitsi raskaat lähetykset ei sitte kule. Näin radiosta kuulin
Saman kuulin minäki ja ja nyt oli puoli 11 paketti lajiteltu tampereelle saa nähdä tulisiko jo tänään kotio:\
Keposesti tulee. Ainaki periaatteessa. Mulla oli 9.30 paketti postissa maanantaina vaikka sunnuntaina oli vielä Helsingissä
toivotaan...tarvii vielä hakea vain pari sata kaapelia että saa vanhan kovon ja dvd aseman toimiin...tuskin tulee esim emossa mukana ylimääräsiä