Tuonne aloin laittelee viestii ja selvittelee asiaa info@mindfactory.de ja tosiaan sit paripäivää sit laitoin ss pankinsivuilt et olin maksanu nii suostu laittaa paketin tulee
Maksu tehdään ihan normaalina verkkomaksuna, kuten suomessakin maksettaessa laskuja? Olethan laittanut tilinumeron IBAN muodossa: DE91 2824 0023 0335 6334 02 Viestikenttään kai laitetaan nuo ShopID ja Vorgangsnummer. En ole tuolta mitään kyllä tilannut, mutta noin sen pitäisi mennä.
Juu ei toimi viellääkään siihen ylös tulee vain account is blocked en tiiä mitä pitäis kannattaako tilata uudestaa ja maksaa vain suoraan
Mitä pankkia käytät? Kannattaa varmaan olla yhteydessä pankkiisi, kyllä lasku pitää pystyä verkkopankissa maksamaan.
Danske pankkia käytän mutta nyt en laittanut viite numeroa mutta nyt siihen tulee että saajan tili numero on väärä
Ei viitenumero ole silloin tarpeen jos käyttää viestikenttää, molempia ei kai ole mahdollista käyttääkään samaan aikaan. Viitekenttä jätetään tyhjäksi käytettäessä viestikenttää. Tarkista nyt vielä, että kirjoitat tilinumeron oikein. edit: kannattaa nyt keskittyä tuohon maksuun huolella.
Aikamoista sössimistä, pystytkö keskittymään koneen kokoamiseen, kun tuo laskun maksu oli noin vaikeaa?
Miksi se pitäisi uudelleen tilata, kun tässä juuri kerroit, että se meni oikein ja eikös tuo maksu siitä jo mennyt onnistuneesti?