Itse tuli tilattua mindfactorystä muutama päivä sitten juuri tämän avulla. Tänään tuli ilmoitus siitä että paketti on lähtenyt postiin eli toivoa on jäljellä. Propsit vaan tän ohjeen tekijälle eli NH91:selle
Tilasin maanantaina mindfactorysta eilen tuli viesti että raha on mennyt perille ja nytten tuli sähköposti viesti että tuotteet ovat haettavissa sieltä liikkeestä google kääntäjän mukaan. Mielestäni otin postituksen? Mitäs nyt teen?
die von Ihnen bestellte Ware ist eingetroffen und kann in unserem Ladengeschäft abgeholt werden. Bitte beachten Sie, dass die Bestellung nur durch Sie oder eine bevollmächtigte Person abgeholt werden kann. Eine Abholung durch Kurier-Dienste, Speditionen oder andere Dienstleister können wir leider nicht akzeptieren. Die Ware bleibt noch zwei Werktage für Sie reserviert. Sollten Sie einen späteren Abholtermin wünschen, teilen Sie uns dies bitte einfach als Antwort auf diese E-Mail mit. Wir werden es für Ihre Bestellung berücksichtigen.
Kyllä tuo tarkoittaa, että toimitustavaksi on valittu nouto liikkeestä. Mitä tilausvahvistuksessa lukee? Kuriiripalveluhan maksaa 20 €, joten sen ne varmasti vaativat ennen kuin lähettävät UPS:n kautta. Voit varmaankin vastata tuohon viestiin englanniksi.
Tuolla: https://www.mindfactory.de/info_center.php/icID/45 "Die Gewährleistung beträgt bei uns die gesetzlich vorgeschriebenen 24 Monate auf jeden verkauften Artikel." Eli vapaasti suomennettuna: "Takuumme käsittää lakimääräiset 24 kuukautta jokaisen myydyn tuotteen kohdalla."
selvä, entäs osaatkos sanoa virtalähteestä evga supernova g2 650w kun olen kuullut et johonkin rekisteräimällä saa 10v takuun. Vai onko siinäkin se 2v ?
Eiköhän siinä kysytä joku sarjanumero tai vastaava. Tarkista Evga:n sivuilta mitä tietoja tarvitaan, sieltähän se selviää voitko jo tehdä sen.
Eikö tuolta enään pystykkään tilaamaan suomeen, kun väittää että saksan ulkopuolelta ei voi tilata? Puhelinnumeroakaan ei pystynyt kirjottamaan jostain syystä..
Täällä tietoja viime aikaisista muutoksista: http://keskustelu.afterdawn.com/threads/mindfactoryn-tilausta-ei-pysty-tekemään.766942/
Sähköpostiin tuli se tilausvahvistus jossa näkyy IBAN-numero ja muut jotka laitetaan kun maksetaan se lasku. Mitähän maksaessa pitäis laittaa viitenumero-kohtaan? Vai laitetaanko mitään? Viesti-kohtaan ymmärtääkseni tulee oma nimi, shop id ja vorgangsnummer. Jos joku viitsisi auttaa niin sais tämän hoidettua pois alta
Viesti kohtaan noi mitkä ite mainitsit, viitteeseen ei mitään. Eräpäiväksi tietysti tämä päivä, niin lähtee raha menemään heti