1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Miten saan videon youtubesta koneelle?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta videosta' started by Brainzcan, Nov 18, 2006.

1. Kasavuori

Kasavuori Regular member

Trophy Points:
    28
  2. Nansku

Nansku Guest

Hei, minulla on uusi tuollainen mp4-soitin, joka toistaa videoita, merkkia Ask. Se koje vaatii tiedostomuodokseen, esim windows media playeria (ym. tavallisimpia), jotta se voi muuttaa ohjelmallaan ne omanlaiseen muotoonsa. Minulla on kuitenkin vain real player tiedostoja koneella, enkä tiedä kuinka vaihtaisin ne.
    Ja sitten: jos haluan Youtubesta koneelle esim. windows median tai muun tavallisen (ei kuitenkaan real player!) muotoisen videon koneelleni, niin millä ohjelmalla tämä parhaiten hoituu?
    Kiitos kovasti jo etukäteen *olen pulassa*

3. bugsbuny

bugsbuny Regular member

Trophy Points:
    26
    Kaikki Youtubesta ladatut videot on .flv muodossa. Ellei soittimesi toista sitä joudut vaihtamaan sen muotoa. Esimerkiksi Total Video Converterilla on helppo muuttaa .flv esimerkiksi aviksi. Tai vaikkapa irroittaa videosta pelkkä ääni mp3 muotoon. Siitä löytyy 15 päivän trial versio.

4. opaaliola

opaaliola Regular member

Trophy Points:
    26
    http://vixy.net/ on hyvä online convertteri. Voi valita että mihin muotoon haluaa ja kuvanlaatukin pysyy ihan samana kuin alkuperäisessä videossa. Tämä on minusta erityisen hyvä koska voi valita suoraan iPodille tai PSP:lle sopivan tiedostomuodon ja itse otan melko paljon videoita YouTubesta Video iPodilleni ja katselen niitä sitten siitä :)

Homma toimii niin että ensin laitetaan sen videon osoite siihen valittuun tilaan ja sitten valitaan että missä muodossa haluat videon tulevan koneellesi. Ja sitten vaan Start ja video lähtee latautumaan koneellesi. Helppoa :)

Share This Page