1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Miten usb tv stick käyttöön win 10 64 bit

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by eklu, Dec 3, 2020.

  1. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Nyt vähän ihmetyttää, jos on varaa maksaa Elisaviihteestä kuukausittan, eikä ole halua maksaa kertamaksuna 20€:n lisenssiä, yhdestä parhaimmasta TV:n katseluohjelmasta.

    Ohjelmalle julkaistaan useita toimintaa ja ominaisuuksia parantavia päivityksiä muutaman kerran vuodessa, ne ovat vapaasti ladattavissa lisenssin hankkineille.
    Lisäksi lisenssin omistajien on mahdollista käydä ohjelman omalla tukifoorumilla, jossa esiintyviin ongelmiin saa apua.

    Vilpittömästi toivon, että saat ohjelmaan riittävän tuen Emulelta, jotta pääset ohjelman käytössä kunnolla alkuun. Ohjelman tuki- ja lataussivuto ei ole käytettävissäsi ilman laillisia tunnuksia, jotka saa lisenssin hankinnan yhteydessä.
     
  2. pentsu

    pentsu Active member

    Joined:
    Mar 7, 2008
    Messages:
    1,388
    Likes Received:
    24
    Trophy Points:
    68
    Kerrataanpa vielä. Mitä kaikkea sulla on sen tikun ja antennipistorasian välissä?

    Ota kaikki ylimääräinen pois ja kokeile tehdä kanavahaku uudelleen.
     
  3. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    Siis mähän maksan mielelläni jos se mulla vaan toimii, on jotain ohjelmia ladattu ja kaikissa käytössä olevissa on laillinen lisenssi ja tulee olemaan. Mä vaan tykkään tosta Hauppaugen kakesta ja itse ohjelmakin mulle riittävä, en ole rikas mutta ei ole muutamasta kympistä elämä kiinni. Tykkään tosta kaukosäädostä kun istun koneella suht kaukana näppiksestä ja hiirusta, mainosten aikana katson muita kanavia koska miljoona kertaa nähty mainos vain ajaa mut pois siittä liikkeestä joka niitä toistaa jatkuvasti. Viimeksi maksoin winzipin hinnan ku windoksen oma ei miellyttänyt ja sitä tuli käytettyä kun olin töissä, no ainut johon ei ole ostettua lisenssiä on visualbasic. No aikoinaan mikkisofti on mua vienyt lappiin ja Irlantiin ja meillä oli lupa käyttää kotona heidän ohjelmiaan eikä lupaa ole peruttu kun jäin sairaseläkkeelle.

    Mut Kiitos tarantella kaikesta avusta, ikävä kyllä ei mua auttanut. Tässä on kyllä jotain mystistä kun läppärissäkin sama juttu, siksi tilasin ton Hauppaugen kun aikoinaan ei monellakaan ollut isa väyläistä tv korttia ja sitten piti ostaa pcie väylänen. Tuo eyetv tikku oli ihan heräte ostos ja toimi ihan hyvin kunnes muutin tähän kilsan päähän, telkkuakaan ei tarvinnu ku panna tökkelit kiinni mut siinä meni kuva pikseleiksi. Muut kamat toi muuttofirma mut oman koneen ja näytöt toin itse autolla, suuttu vissiin muutosta ?

    Pian pääsen kokeilemaan, Emule vaan niin hidas mut kerron heti jos sillä toimii, VLC soittimesta en tykkää eikä sekään toimi. Ja jos toimii ostan heti itselleni.
     
  4. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    pentsun viestiin viitaten, jos antennipistokkeesta mitattu signaalin voimakkuus on ok, niin silloin ongelma on sen pistokkeen ja laitteen välillä. Onko välissä mahdollisesti jotain jakopalikoita tai muuta ylimääräistä, kuin suora johto pistokkeesta laitteeseen.
    Miten Hauppaugen USB-palikka on kiinni koneessa, suoraan vai mukana tuleen johdon kanssa?
    Itse laite on mitä todennäköisimmin kunnossa, joten se mitä pistokeen ja laiteen välissä on, aiheuttaa ongelmaa.

    Jos kaikki kanavat ei näy Hauppaugen omalla laitteella ja ohjelmalla, tuskin näkyy muillakaan.

    Edit:
    Langaton hiiri korvaa kaken

    Isa väylän aikaan oli käytössä vielä analogiset TV-laitteet, jotka eivät toimineen läheskään yhtä hyvin kuin nykyiset digi laitteet,
     
    Last edited: Jan 3, 2021
  5. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    Juu mähän epäilin tota jakoboxia ja nyppäsin sen pois ja kone ilman nettiä mut suoraan tökkelissä kiinni ja MTV3 ei näy, kyllästyin Emulen hitauteen ja imaisin Cromella tuon DVBVieverin ja ei se huonokaan ole mut MTV3 ei näy silläkään. Kaikki muut kanavat kyllä, tässä on jotain muuta mystistä nyt pelissä. Tein haun kaikki alueet ja ei helppiä, ootellaan mitä Hauppauge vastaa tähän. Silti pysyisin tässä Hauppaugen ohjelmassa koska olen siihen ja kuvan laatuun tyytyväinen. Kolme vaihtoehtoa eli a tikku rupeaa toimimaan b rupean katsomaan Elisa viihteen kautta c unohdan MTV3: ku eihän sieltä tule kuin salkkarit ja sitä varsinki pakenen tänne omaan huoneeseen. No jos joskus tulee leffa niin vaimokin katsoo sitä tai pahimmassa tapauksessa tulee remppa tai muutto niin nauhoitan sen ja katon ku vaimo töissä. Ei elämä tähän lopu vaan tulta päin mennään, pitäiskö vielä koittaa winTV advansella tyhjätä kanava lista, kun uninstal ja ccleaner ei poistanut kaikkea kun uudelleen asennuksessa mm. seriaali tuli ittestään.

    Rupeaa epälyttämään eyetvn rekisteri merkinnät ja niitä nyt kaivelen esiin, poistin sen kyllä laitehallinnasta ja piti oikei buutata kone jota ei muuten sammuteta koskaan. Kokeilen myös drivermaksia olisko päivitystä.
     
  6. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Älä missään tapauksessa ala Drivermaxilla pilaamaan ajureitasi ja konettasi!!!!!!! Ne tuo aina muita ongelmia mukanaan.

    Tarkoitit tuolla jakokappaleella varmaan operaattorilta tullutta dataerotinta, älä sitä sitä poista, se ei ole ongelma.
    Aina kun muuttaa jotain tuollaista, pitää tehdä uusi kanavahaku, jotta kaikki kanavat saadaan mukaan hakuun.
    Hauppauge ei varmaan ongelmasi pysty ratkomaan, koska se ei ole laitteen vika.

    Miten imaisit DVBViewerin?
    Minulta löytyisi DVBViewerille Transport.ini Vaasan Elisan kaapelille, jolla kanavahaun voi tehdä heidän parametriensä mukaan..
    CCleaner ei tuollaisia asioita korjaa.
    WinTV:llä on omat ohjelmat noita varten, käytä niitä. Ei ole vaarallista että tuotekoodi jää koneelle ohjelman poistossa, se on normaalia.

    Niillä ei kyllä tämän asian kanssa pitäisi olla mitään tekemistä. Tosin en tiedä, oletko itse tehnyt jotain hölmöyksiä sen kanssa.
    Edit: Rekisterien ronkkiminen voi tietää vastaisuudessa lisäongelmia. Normaalisti niitä ei pidä, eikä tule ronkkia. Siitä helposti kaikki ongelmat alkaa paisua.
     
    Last edited: Jan 3, 2021
  7. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    No olen joskus käyttänyt tota drivermaxia ilman ongelmia, aina edellinen tilanne tallennettu. Lähetä ihmeessä mulle melle ohjeen kanssa se trasport ohjeen kanssa, mun sposti on edited by ddp. Mä sitten vastaan mun oikealla osoitteella jota en halua levittää, meinasin just unnstalloida tuon waretetun ohjelman jo pois. Jos se toimii ostan heti lisensin, niin mistä no panin operassa hakuun DVBViever Pro and serial niin sieltähän niitä löytyi. Hiekkalaatikossa ja tallensin tikulle. Heidän omalla unistallerilla tein ja kyllä cckeaner löyti vielä monta rekisteri merkintää jotka poistin ennen uudelleen asennusta, no winhotuksen rekkari on mitä vain. Tuo osoite on mun ihan oma nimi jota käytän niin pitkään kun roskapostin suodatin toimii, sitten on mailboxfi odottamassa gmailin olen jo hylännyt ku rupes tulemaan yksinäisiltä naisilta viestejä. Minen ole yksinäinen, saman naisen kanssa 43V ollu naimisissa. No olen kyllä menny naimisiin kaksi kertaa saman naisen kanssa mut se johtui etten ollu kirkon kirjoissa ja vaimo halus papin siunaavan jonka teki ku oli todistus et ollaan naimisissa. Otan ehkä pian pois tun mun sposti osoitteen ettei robotit sitä levitä.

    Nyt drivermax ei ehdotellu kuin ääni ajuria ja mikkisoftin jotain cc+ päivitystä, ei ei mulle kun kaikki toimii. AVG virus ohjelma pitänee poistaa ku ilmoittelee seuranta evästeistä, ehkä mikkisoftan defenderi riittää mulle ? ennen oli avast ja fsekuren paska vaan hidasti konetta, siihenki olis lisenssi mutta ei mun makuun.

    No en mä kyllä ihan hölmöyksiin usko vaikka olen ollut jo sivussa kauan, kun hoidin sirkusta niin meillä oli yli kahteensataan koneeseen julkinen IP osoite. Syy kun labrojen piti päästä paperitehtaiden koneille, olishan se onnistunut natin kauttakin mut se oli määräys.
     
    Last edited by a moderator: Jan 3, 2021
  8. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Ota ihmessä tuo s-postisoite pois, koska yhteystiedot on kielletty säännöissä siksi, että tämä on julkinen foorumi, joita skannaavat koko ajan roskapostittajien toimesta.
    Yritän koota tuon Elisa Vaasa Transport inin, sitä kai katsot, koska ne ovat vähän poikkeavia eri paikoissa.

    Edit: Täällä pystyy kyllä kaikki asiat hoitamaan foorumilla tai yksityisviesteillä. S-postiosoitte ei ole tarpeen.

    Edit: Samantien näköjään mode ehti jo poistaa sähköposti-osoitteen.:)
     
    Last edited: Jan 3, 2021
  9. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Muuten, mikä tuon lataamasi DVBViewer Pron versionumero on?
    Sen löytää valikosta Ohje -> Tietoja
     
  10. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    No sähän varmaan sait sen, toivoakseni. Tosin ton kanavalistan ja ohjeet voi panna tännekkin, hienoa apua sulta tulee. Juu Elisa tuo mulle telkun ja nykyään GSM liittymän ku toukokuussa oli Telian 59.00 puhelu ulkomaille ja nyt oli 1.00.00 kestonen taas, lupasivat et saan ottaa 30€ pois mut ei kelpaa mulle. En maksa puhelua jota en ole soittanut, puhelimestahan näkyy soitetut puhelut mut mun puhelimessa ei näy. Jätän maksamatta sen viiskymppisen, enkö ole tarkka mies ku tasa sekunneilla soitan ulkomaille, no se tästä ja olen sata posenttisesti nyt Elisan mies. Laita nyt ne kanava parametrit ohjeen kera. Tämä rupee tuntumaan vmiseltä jamitkään haut ei tuo MTV3 näkyviin, otan piuhan stikis ta pois ja Toshipa etsimään kanavia niin kolmonen näkyy., nyt meen katsomaan oikeeta telkkua.

    Se oli 5.xx ja mukana tuli 6.xx beta.
     
  11. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Tuo on kyllä ikivanha versio, uusin on 7.0.1.0. Uudempi versio olisi toivottavaa.

    Oletko erehtynyt soitamaan johonkin rahan kalastelu puhelimeen. Tekevät niin, että puhelin soi kerran-pari ja lopettavat. Jos sitten erehtyy soitaaman takaisin, tulee yleensä juuri tuon tyyppinen lasku.
    Mulle on pari sellaista tullut, olivat muistaakseni +212 alkuisia, en niihin kyllä perään soitellut, koska tiesin niiden systeemit.

    Edit:

    https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000007660321.html
    "Toinen huijaustyyppi ovat wangiri- eli hälärihuijaukset, jotka perustuvat kalliiksi käyvään takaisinsoittoon."
     
    Last edited: Jan 3, 2021
  12. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Onko tuo Toshiba TV vai tietokone.
    Tämä juttu on kovin sekavaa, kun selittelet ummet ja lammet, niin varsinainen asia jää aina vähän pimetoon, kun en pysy mukana keskutelussa, eikä jaksa keskittyä varsinaisen ongelmaan..

    Edit:
    Poistin Spoilerin ja koko ohjeen, koska kysyjä ei keskity asiaan.
     
    Last edited: Jan 4, 2021
  13. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    Taas kurjaa sanoa ettei auttanut, versio oli jotain 6.4xx luokkaa. En kehdannu päivittää ku oli laiton versio, joku roti pitää olla vaik ite kehotti päivittämään. No päivä taas pian vaihtuu eikä kolmoselta tuu mitään jota haluaisin katsoa, hankin lisää ongelmia eli Gikanttiin ostaa Samsung telkkuun lisä kaiuttimet. Kuinka ukon käy ja samalla bluutuuk korvalliset eli saanko helposti tapettua normi kajarit ku vaimo nukkuu, no onhan niissä kajareissa poweri nappi. Katotaan nyt mitä vastaavat kysymykseeni, joo ennen oltiin analogisessa ja oli laitteet purata salatut kanavat ,sit siirryttiin satelliittipuolelle ja kerran kuussa piti hakea uudet koodit ja taas rokkas. Nyt niin kovat salaukset ettei hakkerit ole murtaneet ja ei tarvi ku netistä näkee ihan liianki paljon, tästä on tullu jo ihan liian suuri asia mutta periaatteeshan mun pitäis nähdä kaikki kanavat. Se onko tavis tai HD ei mun silmässä juurikaan näy, hyvät littu näytöt on niin hyviä, kuten olkkarin QLed näytössä en näe eroa huomaa. Kuopataan aihe hetkeksi ja kerron jos jotain tapahtuu ja varmaan tapahtuukin.
     
  14. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Ei sitä ole mahdollista päivittää uusinpaan versioon, niin kauan Emule on ohjelmasi tomittaja. Laillisen DVBViewer Pro ohjman mukana saa tunnukset, jonka avulla saa ohjelmapäivitykset.
    Nyt aloita jälleen sotkea keskusteluaihn muulla asialla.

    Ehdottaisin, että jätetään keskutelusta pois nyt kaikki turha ongelmaan liittymätön asia, joka vaan sekoittaa keskutelua, kuten vaimon nukkuminen. Pyritään keskittymään nyt yhteen asiaan kerralla. Kun toinen ehdottaa jotain, niin tehdään se tai kerrotaan miten onnistui.

    Teitko tuon inin jo valmiiksi? ja laitoit koneeseen.

    Olisiko sinun suurin ongelmasi, ettet kykene tekemään asiota loppuun, kun alat jo keskittyä muoihin asiohin.

    Kertoisit nyt edes miten ei auttanut, kerroit vaan ettei auttanut...
    Kokilitko ini tiedostoa, miten se toimi.
     
    Last edited: Jan 4, 2021
  15. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    Kokeilin toki, nyt ongelma on jossain syvemmällä. Koitin sanoa et haen uusia haasteita, tuossa kuuloke hommassa. Sain puhelimeen digitaallisen tunnistautumisen toimimaan, pankkitunnareita piti käyttää ja tunnustan etten niitä itse käytä vaan vaimo tuli viereen istumaan ja homma saatiin kuntoon. Vaikka olen pilannut elämästäni ison osan tietokoneiden kanssa niin pankkiasioihin en ole sekaantunut vaan vaimo hoitaa ne puolestani, ne ei kiinnosta mua. Pitää katsoa saisko vielä ite koodattua telkun katsomis softan, ehkä en saa mut eni vei ainakin yritin. Jännää ku harvoin saan ilmoituksen uusista viesteistä täältä, on ilmoita vastauksista mut ei vaan tule. Mulla pari DI tason kaveria innostui asiasta joten katsotaan, dokumenttiä asiasta löytyy ja jotain tässä pitää tehdä ennenkui kuopataan. Tuo C:lä koodaaminen ei ollu mun makuun vaikka inline asm houkutti. No se siittä, sain tehtyä aikoinaan dll filun visual basikkiin jossa ei ollut in ja out käskyä.
     
  16. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Ongelma on todella paljon syvemmällä.
    Poistin tuon Transport ini ohjeen, koska ongelma on muualla kuin TV-kanavien löytymisessä. Toivon onnea yritykselle
     
  17. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    Toshiba on telkku, suht pieni mutta toimii. Sillä vain testasin näkyykö kolmonen mun tökkelistä.

    Kiitos tarantella, mä vanhana en enään jaksa ku pitää tapellella näiden ja operaattojen kanssa. Saatiin yhdeltä Linux nortiltätä lähdekoodia tuohon TV tuneriin ja on ainakin mielenkiintoista katsoa mitä kehittyy. Hauppauge lupasi apua mut kestää hetken, en ole ainoa jolla ei kaikki kanavat näy vaikka pitäis. Ei ole hauppauden ongelma koska kaikki muutkin jättää kolmosen pois mutta auttavat. Tossa nyt mun tapaan juttu lipsui operaattoreihin, pahoittelut siittä mutta voiton puolella ollaan, nyt on kiinassa myynnissä stikki jolla luvataan kanavia niin perskuleesti eli pitää tilata ku ei maksa paljoakaan.

    Nyt sain kaverilta DVBWieverin 7 seriaaleineen ja kas kummaa silläkin toimi hyvin mut MTV3 ei näkunyt. Kyllästy ja sanoi ota tuo tikku myös ja osti 40 tuumasen litun seinälle, sillä tulee netti kuin mulla TV tökkelistä. Kokeili samat temput eli otti sen jakajan pois ja haki kanavia, asuu vajaan kilsan päässä mua eli samasta paikasta tulee kanavat. No meikä rekisteröi sen tikun ja pani USB johdon koneen taakse ja irroitti sen jakajan ja pani suoraan stikin tökkelin yksinään tökkeliin kiinni niin ei MTV3 näy. Taidan siirtää mun ilmoitus taulun veke ja hakea Gigantista littu telkun niin loppuu tämä tuska, tuskaa vielä riittää ku Telia ei hyväksynyt kun poistin koko ulkomaan puhelun enkä suostunut 30€ alennukseen. No pysyy mieli virkeänä näin eläkkeellä, metsässä asutaan ja Vaasan keskustaan on jopa 6Km matkaa. Kaivoivat valokaapelin tohon sadanmetrin päähän ja panivat jonki pöntönki siihen, meillä on muitakin halukkaita joten eimaksais paljoa ku vaimo on maansiirto firmassa töissä niin poijaat tulis ruopasemaan vähän maata. Mutta maanantaina mulla näkyy MTV3 ja samalla ostan vielä yhden näytön lisää tohon emon integroituun näyttoon niin saan spostit ja muun sälän sinne. Tarinalle tulee onnellinen päätös, otsikkoa ei voi muuttaa et ratkaistu, Kiitos vielä Tarantelle avusta ja nyt homma kiinni.
     
    Last edited: Jan 8, 2021
  18. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    Joo no nyt homma toimii, otin ulkopuolisen asentajan joka veti uuden johdon ja vaihtoi rasian. Hauppauge löisi heti kaikki asemat, jännää ku pari muuta ohjelmaa löysi kanavat mutten tykännyt niistä. No nyt on littu tv seinällä mut siirrän sen makkarin seinälle, eli ei turha hankinta. Mä epäilin kokoajan mun tökkelin toimintaa vaikka netti sen kautta toimi hyvin, vähän ottaa eläkeläisen kunnon päälle tämmöinen rassaaminen. Älkää luottako oman telkun asentajan lausontoihin. Niin päätelkkariin tehtiin myös rasian vaihto ja pikselöinti loppui siihen, Elisan asentaja vaan epäili mun kaapeleita. Tana ostin neljän kympin kaapelit ja pikselöityi, olisko maksanut liikaa 30V vanhaan taloon vaihtaa ne. Tässä ny ostetaan elisalta telkku, elisa viihde ja kaksi kännykkä liittymää. No nyt toimii ja hyvin, toimittajaa ei pysty vaihtamaan kuten sähkön toimittajaa mut ei siirtolinjoja. Et näin.
     
  19. tarantella

    tarantella Senior member

    Joined:
    Oct 20, 2012
    Messages:
    6,160
    Likes Received:
    1,200
    Trophy Points:
    243
    Äly hoi !
    Kiinanpojat mainostaa raflaavasti! Mistä luulet sen Kiinatikun niitä kanavia taikovan.

    Tasan tarkkaan ei ole mahdollista näyttää enempää kanavia, mitä nykyisilla laitteillasi näet. Ei niitä tyhjästä saa.
    Kaiken lisäksi on mahdollista, ettei kiinan tikku näytä mitään kanavia.

    Sitten toinen juttu. Arvelin tuolla jo monta viestiä sitten ongelmiesi johtuvan heikosta kanavasignaalista, jos kaikki kanavat ei näy tai pikselöityy. Yleensä silloin on kaapelivika tai huonot liitokset, johon lähetyssignaali häviää, kuten nyt sitten olikin todettu.
    Vika oli todella tyypillinen vanhemmassa rasiassa.
     
    Last edited: Jan 26, 2021
  20. eklu

    eklu Regular member

    Joined:
    Nov 25, 2003
    Messages:
    538
    Likes Received:
    15
    Trophy Points:
    28
    Joo ja Elisan asentaja löi oikein jonku analysaattorin kiinni ja vakuutti et kunnossa on vaikkei ollutkaan, vähän vaikea sairaseläkeläisen muuta todeta kuin uskoa. Nyt pitää muistaa että kaikki muut kanavat kuin MTV3 ja Sub näkyi hyvin ja taulutelkkari samalla johdolla hyvin, mullahan netti tulee telkkukaapelista ja siinä semmoinen jakaja netti/telkku ja siinä ei ollut vikaa. Nyt vielä kokeilin EyeTV tikkua niin se pikselöi kuvaa, tais muutossa kärsiä jotain damagea ?

    Kehut Tarantelle ja Hauppauge lopulta vastasi ja mun kökkö enku niin Elton Adamssilta tuli ihan Suomeksi vastaus, eli ihan hyvä firma vaikka hidas. Onneksi mun huoneen ja makkarin seinä ei ole kiveä vaan kyprokkia ja jää vain kaksi semmosta tukevaa ruuvia johon ilmeisesti haen huomenissa littunäytön tolle mun bacup koneelle. Näin se elämä koettelee pientä kulkijaa, Telian taistelu on voitettu joten hymyä naamaan. Kuhan kivut helppais et vois nukkua niin kaikki olis hyvin.
     
    Last edited: Jan 26, 2021

Share This Page