koneeni on itse kasattu: AMD Phenom II X2 555,avattu neliytimiseksi B55. Asus M5A78L 760G AM3+ Kingston HyperX blu 4 GB (2 x 2 GB) 1600 MHz DDR3 CL9 Asus ENGTX560 DCII OC/2DI/1GD5 Western digital kovoja 4 teran edestä poweri 500w käyttis winxp pro. ja hyvin pyörii pelit.
Missä voi olla vika ?? MW 3 pyöri ensimmäiset pari päivää hyvin. Eilen koko peli alkoi pätkiä järkyttävästi (Online sekä "yksinpeli"). Tänään peli jäätyi kokonaan ja koko kone oli hetken aikaa aivan jäissä kunnes jonkun ajan päästä peli jatkoi taas toimintaansa samalla tavalla pätkien. Koneen tehoissa ei pitäisi olla vikaa koska MW 2 yms. muut pelit toimivat aivan moitteettomasti. Onko muilla ollut samantyyppisiä ongelmia? Antaa tyhmälle neuvoja
Joo, vika ei ollutkaan winukassa eikä mw3 vaan niinkin hienossa ohjelmassa kuin F-Secure joka moittimatta mistään päätti estää pelin käynnistyksen.
Mitä ihmettäää? asensin mw3 ja nettipeli toimi ihan normaalisti, mutta kun tänään kokeilin niin ei yhdistä onlineen..tässä linnki videoon jossa on sama ongelma kuin minulla http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=KsVLSJOXZNI kuka tietää ratkaisun tähän??
Ihan hyvä peli, mut aika pieniä ja sokkeloisia kentät... Olisi ihan jees jos olisi 32 pelaajan mappeja. Tietenkin hiukan isompia olisi silloin kartat. Homefront tottunut isompiin map ja pelaaja määriin. Onhan se aluksi aika hankalaa näin pienissä sokkeloissa :-( Homefront oli mukava kun kartalla edettiin, aina kun eka voitto tuli. Eikä loppunut ihan hetkessä mittelöinnit. Eiköhän tähän totu ajan kanssa. Uudessa Battlefieldissä tais olla kans aika suuret mapit ja pelaaja määrät.Beta oli ainakin ihan huippu kartoilla. Sniper faneille myrkkyä sokkeloiset kentät, mikä on toisaalta hyvä
Itselläni on ongelmana aivan hirveä lagitus. Vihreä verkkopalkki kokoajan yhdessä pylväässä, harvoin menee hetkeksi kakkoseen. Myllyssä tai netissä ei pitäisi olla vikaa. Netti on 24mb. Olen lukenut netistä, että useilla on samoja ongelmia. Onko kellään apua käsillä?
Mulla oli kans samanlainen ongelma ja mun tapauksessa se johtui todennäköisesti siitä, että suoritinkäyttö oli koko ajan 100%. Mutta jos ongelmasi johtuu siitä niin tässä yksi mahdollinen ratkaisu. http://keskustelu.afterdawn.com/t.cfm/f-122/suoritinkaytto_100-825904/ Edit. Kerro ihmeessä JOS auttoi!
Hmm. Ostin tos just tän pelin ja laitoin ekan levyn sisään ja asensin sen. Sen jälkeen sanoi että laita kakkoslevy asemaan ja laitoin niin steam kaatui ja en voi asentaa sitä enää levyn kautta, eli joudun lataamaan sen nettiyhteyden avulla! -.- Minulla on siis 5/1 netti eli kestää todella kauan asentaa netistä se. Olisko mahdollista asentaa viel levyltä. Poistan koko MW3 koneelta ja kokeilen asentaa uudelleen? Huomio että tässä on se Product Key... E: Ongelma ratkaistu.
Päivitystä tuohon lagitus ongelmaan. Suoritin ei käy 100%:ssa. Ongelmaan auttoi, kun asensin tuon pelin pari kertaa uudelleen. Nyt se osaa etsiä automaattisesti parhaimman tukipisteen. Ennen se ei tehnyt mitään vaikka oli yksi palkki yhteyksien kohdalla. Mihin muuten nuo pelit koneella fyysisesti asentuu? Itsehän sitä ei pysty määrittämään. Uusimmassa asennuksessa valitsin, että olisi tehnyt kuvakkeet Start-valikkoon, mutta eipä tehnyt ja olisi kiva löytää itse peli koneelta, niin voisi laittaa pikakuvaketta työpöydälle.
Mistäköhän johtuu että noin tunnin pelaamisen jälkeen alkaa hirveä lagittaminen ja tökkiminen? Näyttiksen tuulettimet pyörii aika hiljaisella, voisko siinä olla syy? Kone allekirjoitusksessa.
Mitein tuo Elite maksetaan PC-versiossa? Tai miten siihen rekisteröidytään? Tuleeko sen jälkeen tulevat dlc automaattisesti? vai pitääkö nekin ladata jostain erikseen? Pelihän päivittää steam kautta jatkuvasti. Ei muuten kiinnosta toi elite, mut uudet kartat ja muut olis kiva saada... Oisko ketään joka haluais lisätä kaveriks pelissä? aqqsniper nic ja level 80, tappojakin tulee sellaiset 25-35 per match, parhaina päivinä dominationissa.
Pyöriskö toi miten (720p tai 1080p resolla) Amd Athlon II X3 455 Kolmiydinprosessori ATI Radeon HD 6450 4 Gt Ram/Keskusmuisti sanokaa jos muuta tietoa tarvii
Missähän olisi keskustelua, tästä PC-versiosta? Aika köyhästi täällä ainakin, keskustellaan ja neuvotaan... Hoksasin et tuota Elite ei vielä ole PC:lle. Milloinkohan uudet map tulee PC:lle?
Voi itku, että miten paljon cheattaajia tuolla pelissä on. Kill cam:issä näkee vähän väliä kun käytetään autoaim:ia. Viimevuoden puolelta löysin jonkun jutun että, 1600 olis bannattu fuskaamisesta mutta, mulle riitti tämä peli 4 tunnin pelaamisen jälkeen. :'(
Eikö hiirellä/näppäimistöllä kumminkin ole hiukkasen nopeampi pelata? Ohjaimella ei pysty samaan läheskään. Tätä manaa moni konsolilla pelaava. Aika moni on hankkinut pleikkarille hiiren ja näppäimistön. Tulee turpaan aika hyvin ohjaimella pelaaville...