Nonniin nyt suoritin sen teoriakokeen, eikä mennyt kuin yksi väärin näistä sanallisista tehtävistä. Jess! Nyt vois käydä sitten tosissaan mopokaupoilla, tampereelta täytyy käydä kattoon kun on jollakin toi kymco super 9 myynnissä, ja näytti jotain apriliaakin olevan. Ei kyllä paljoo maksanutkaan joku 500€.
No nii onneks olkoon! Mä kans oon tässä lähiaikoina menossa suorittaan koetta. Mutta hei onko kellään tietoo maksaako se terveystodistus? ja jos maksaa niin kuinka paljon? Meille tarjottiin koulussa joskus syksyllä mahdollisuutta saada se ilmaiseksi ja hainkin sen, mutta höselö kun oon niin onnistuin sen laittamaan johonkin jemma nimiseen paikkaan..
Nii ainoo vaan et peruskoulu loppu tänä keväänä en jaksa odottaa syksyyn. Eilen kävin hakemassa lääkäriltä sen todistuksen sit tänään nimismiehenkansliaan ja ens viikolla kokeileen osaaks mä mitään...
Heippa taas. Tota noin, pikkuveli on menossa nyt tohon teoriakokeeseen, ja varasikin jo ajan sinne huomiseksi. Siinä kun se aikaa varasi, niin sanottiin että mukaan sitten 15€ ja kuvallinen henkilöpaperi. Mulla oli kanssa 15€ mutta ei kuvallista henkilöpaperia. Mulla oli vaan kelakortti mukana, eli käykö se sitten sinne? Kysyn nyt veljeni puolesta kun ei ole tunnusta tänne tehnyt Edit: Nonniin kelakortilla sekin meni ja toinen vanhemmista täytyi olla todistamassa. Hehhehh, eikä päässyt läpi, sai kaikki 10 kysymystä oikein ja kuvista kaikki 5 väärin. Oli kuulemma niin sekavia ne kuvat...
Jos sanotaan kuvallinen henkilökortti, niin itse ottaisin varmuuden vuoksi passin. Ehkä hieman ikävää kun tarjoat kela-korttia eikä ne otakkaan sitä vastaan, aika menee hukkaan ja siirtyy taas jonnekkin.
Ite hain ittelleni nuorisoterveys todistuksen koululääkäriltä, se on kuulemma täysin ilmainen, eli pitäisi tavallisestakin lääkäristä saada ilmaiseksi, kaiken huippu on se että se on 4v voimassa eli sillä samalla tokarilla voi hakee sinne autokouluunkin... ja kauan siinä suorittamisessa menee, niin se on joku 30min - tunti...