1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Näin Steam kohtelee asiakkaitaan

Discussion in 'PC:n pelit' started by Bluessun, Dec 22, 2010.

  1. Smanci

    Smanci Regular member

    Joined:
    Jun 26, 2009
    Messages:
    2,937
    Likes Received:
    1
    Trophy Points:
    46
    No... Tilaat netistä, valitset maksutavaksi luottokunnan, tiedot sinne, jne jne.
     
  2. umrej

    umrej Regular member

    Joined:
    May 7, 2007
    Messages:
    618
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mielestäni ei pysty, mutta voi olla että pystyy... Tuskin ne kaikki 20-30 asiakasta on etukäteen maksanut :)
    Tarttee venata tammikuun puoleen väliin ja jollei sit kuulu mitään niin... .. .... :D KAi se on kuluttujansuojasta kysyttävä neuvoa tjsp... En meinaan loputtomiin aio odottaa. On "vika" tehtalla, maahantuojalla taikka jimssillä... Joko mulla on ollu huono tuuri ko liikkeen kanssa taikka siellä ei tieto liiku sisällä eikä asiakkaalle
     
  3. Bluessun

    Bluessun Member

    Joined:
    Apr 19, 2005
    Messages:
    63
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Ite asiakaspalvelutehtävissä olevana (eri alan kylläkin) voin sanoa, että usein mullekkin soitetaan pää punaisena kun ei tavara liiku. Varastotilanteelle ei voi mitään, tehdas siellä piiputtaa mutta AINA joku muu saa syyt niskoilleen. Yleensä se asiakaspalvelija joka ei asialle voi mitään..
     
  4. gigguli

    gigguli Regular member

    Joined:
    Jun 13, 2009
    Messages:
    478
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Varmaa ne jotai screenshottei uskooki, ku nii helppo niit on manipuloida
     

Share This Page