1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Näytönohjaimen yhteensopivuus

Discussion in 'Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä' started by Randimus, Apr 14, 2011.

1. Themu

Themu Active member

Trophy Points:
    78
    ei ei ei ja ei. kun eri kortteja ei voida verrata kellotaajuksien perusteella, koska niissä on eri piirit ja arkkitehtuuri. täältä näät näyttiksien nopeusjärjestyksen. usko tota enemmä ku pelkkii kellotaajuuksia.

2. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Trophy Points:
    68
    Just tän takia on aika haastavaa ees yrittää täällä auttaa porukkaa. Jos kysyt apua ja sitten kuitenkaan et usko mitä sinulle sanotaan, niin miksi edes kysyt? Onneksi ei itsellä ole penniäkään kiinni ja saat ostaa koneeseen ihan mitä itse tahdot. Osta 50e näyttis ja kuvittele sen olevan tykki. Jos sinulle kerrotaan että se muistin määrä ei vaikuta ja kellotaajuuksia ei voi verrata, et kuitenkaan usko. Onnea kortin metsästykseen.

3. Randimus

Randimus Member

Trophy Points:
    11
    Oletko oikeesti noin tyhmä vai vaivaako lukihäiriö? Kyllä mä uskon ja tiedänkin ettei 50 eurolla saa tykki korttia, mutta ei se tarkoita ettei sen hintainen kortti voi olla minun tarpeisiin sopiva. Ja ennen kuin kerrottiin en tosiaan tiennyt muistin määrän vaikutuksesta, nyt tiedän mutta mikä sinua siinäkin vaivaa? Sitten kysyin kellotaajuuksista, se selostettiin minulle ja nyt tiedän senkin, mutta siinäkin sinua vissiin risoo joku? Olen totta kai uskonut kaiken mitä täällä sanotaan, enkä siksi näe mitään viestiäni jossa olisin vastaan väittänyt.

Ja jotta tosiaan jo hiljenisitte niitten puolen tuhannen euron korttienne kanssa niin olen ostamassa korttia pääsääntöisesti sen takia että saisin kortin jolla pelata 5-20 FPS korkeammalle nopeudella. En tosiaan ymmärrä miten suostutte auttamaan noiden 200€+ korttien kanssa mutta ette halvempien.

4. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Trophy Points:
    68
    Jos näyttis ei vastaa edes pelin minimivaatimuksia, niin silloin yleensä on aika hiljasta toimivuuden kanssa, sitä yritin selittää. Sitten toteat että olen väärässä, kun pelaat gta:ta jollain 640x480 resolla 10fps nopeudella. Jos tuo jollekkin riittää niin paha siihen on vastaan sanoa. En ole tarjonnut yli 200e näyttistä, vai katoitko edes niitä linkkejä joita postasin? On tuo kyllä aika suolesta ruveta lukihäiriöstä tai tyhmyydestä syyttämään, yritin antaa vaan vinkkejä ja tarjota Herralle parhaan mahdollisen näyttiksen mahdollisimman huokeaan hintaan. En mielestäni kyllä unohtanut budjettia minkään kortin kohdalla.

5. Randimus

Randimus Member

Trophy Points:
    11
    En syyttänyt juuri sinun ehdotuksiasi, enemmänkin liioittelin ja yleistin.

6. Muff77

Muff77 Regular member

Trophy Points:
    46
    Tämän takia, kun tulaan kysymään apua, niin pitäisi kertoa joka ikinen mahdollinen tieto, jota voisit kertoa itsestäsi, koneestasi, pelitavoista, resoluutioista alkaen.
    Ei voida tietää, että sä juuri pelaat alimmilla resoilla alimmilla grafiikoilla, kun yleensä oletetaan nykyaikana, että kun ostetaan uusi näyttis, sillä pelataan FullHD-resolla (1920x1080) ja asetukset täysillä.
    50e kortteja kannattaa metsästää käytettynä. Murobbs ja afterdawn ovat hyviä paikkoja löytää edullisia kortteja.

7. Ransester

Ransester Active member

Trophy Points:
    68
    Hae huuto.netistä tjms. jotain 8800-sarjan kortteja käytettynä. 50 irtoaa varmaan nykyään joku 8800 gt tai 8800 gts joilla pelaa jotain fallouttia jo nupit kaakossa.

8. Tuksu82

Tuksu82 Active member

Trophy Points:
    68
    No ehkä noita henkilökohtaisia hyökkäyksiä kuitenkin kannattais välttää. Ja tuota käytettyä ohjaintakin huuto.netistä ehdotin, turhaan ilmeisesti. Ja auttaa tässä kyllä yritettiin, mutta taitaa olla parempi jättää tämä ketju minun osalta tähän.

9. Rokkiman

Rokkiman Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos haluaisit oikeasti pelailla ihan ok grafiikoilla niin kannattaisi ehkä ostaa vähän lisää ram muistia näyttiksen lisäksi niin olisi ohan ok pelailukone kasassa.
    http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_16_47&products_id=27255
    Ja kannattaisi vähän koittaa säästää että saisit lisää rahaa kasaan nimittäin 100e panostuksella saisit jo ihan perustehokkaan tuosta koneesta.
    http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_22_226&products_id=44023
    Tolla pyörisi jo ehkäpä kohtalaisen hyvin. Sitten jos halvempaa niin:
    http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_22_226&products_id=42182
    Tuo jälkimmäinen alkaa kyllä olla jo melkoinen lussu. Kyllä kai tuollakin pelailee 800*600 resoilla 35fps. Mutta jos haluat näyttiksen joka sitten oikeasti pyörittää niin ota:
    http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_22_226&products_id=38137
    Tuolla voitkin jo pelata normiresoilla kivasti.

Share This Page