Tää on niin hauska ilmiö että ihmiset jaksavat edelleen tarjota tuota samaa sivustoa vaikka siitä ei ole mitään apua uudempien Nokialaisten kanssa.
niinpä,oikeassa olet. enkä ainakaan ala ostaa 80 euroa maksavaa fläshäys laitetta yhden luurin takia..eri asia jos olisi kasa puhelimia.... jostakin jos joku tietää toimivan ohjelman tai jonkun joka flashää niin olen kiinnostunut asiasta..
EN kyllä osta minäkään,mutta vastasin vaan kysymykseen. Että sen tiedon mukaan onnistuu. Otetaan sen verran takapakkia,että en ole kokeillut,mutta kuullut että toimii,siis löytyy myös niitä jotka ostaa releen.
Eli selvennän hiukan asijoita.. operaattorin kytkypuhelinta voi käyttää saman operaattorin sim kortilla. Esim jos ostat kaverilta Elisan operaattorin kytkypuhelimen niin sinun tulee hommata itsellesi elisan liittymä jotta voit käyttää sitä.. kytkypuhelin ei ole tehty juuri sille tietylle sim kortille jonka sait kun teit sopimuksen.
N95 lukko tarvis saada auki... oisko tääl joku joka osais neuvoo.. Nemesis service suite (NSS) löytyy, en vaan tajua flashaamisestä yhtään mitään.. yhden kerran sain puhelimen johonkin ihme tilaan jo.. Productcoden sain vaihdettua, mut siitäkä oo mitää hyötyä ku päivitykseen nokia software updaterillä (NSU)tarvii toimiva sim..
täällä on palvelu joka aukaisee N95:sen. mutta joudut lähettämään laitteen heille. pistän kuitenkin linkin tähän. http://www.fonefunshop.co.uk/Unlocking/unlock/nokiabb5high.htm
Juu, tota kattelin jo eilen.. Ei vaan kauheesti houkuttele lähettää puhelinta minnekkä.. Kiitos nyt kuitenkin.. Odotellaan jos vaikka joku ratkasu tässä löytyis..
eli flashäys tarvitsee tietysti oman flash laitteen ja kyllä siihen varmaan ohjeet netistä löytyy,sama juttu täällä,että täytyisi saada 73/70 auki jotenkin...huvittaa vaan kun samat viestit pyörii täällä kerta toisensa jälkeen jossa luvataan että aukeaa puhelin jollakin ihme ohjelmilla,uskon sitten vasta kun on todisteita.... gsm forum on yksi paikka jossa on tietoa,mutta täytyy olla hyvä tuntemus gsm puhelimista että osaa tehdä kaikki vaadittavat temput n sarjan puhelimeen että sen saa auki,elikkä joutuu purkamaan koko puhelimen ymym
Juu, mä oon aika noob näiden kanssa, mut johonkin ihme tilttiin mä puhelimen sain tolla NSS:llä.. JA siin on just toi ko. flash, ja sitä painoin niin sain sen johonkin ihme tilaan.. Purkamaan en puhelinta kyl ala..
Käteistä heti 30€ sille, joka purkaa N73 puhelimestani "kytky" lukitukset! Vastaukset: *edit by Jannejt | EI MAILIOSOITTEITA FOORUMIIN*
kele....sivuilla on visa electronin kuva ja silti se ei sitten käy...sviddu..no täytyy jotenki yrittää