1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

N73 uusin päivitys

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by etzka326, Jun 18, 2008.

1. JooLee

JooLee Member

Trophy Points:
    16
    Mun versio on juuri tuo samainen V 1.4.39fi.
    Ei tainnut siis olla siitä kiinni, mutta joku juttu tuossa varmaan sitten vaan on miksei tuo toimi minulla niin vaikka etzka326 on saanut omansa noin toimimaan.

No jatketaan harjoituksia ;0)

2. gmsupr

gmsupr Member

Trophy Points:
    16
    Mikäköhän on tämän uuden päivityksen kanssa kun en voi kaikkia ohjelmia asentaa tulee vain että tiedosto vioittunut. Olen kokeillut myös että n95 puhelimella asentaa ja siellä asentuu ihan hyvin ilman mitään virhe ilmoituksia, Joten voisiko joku auttaa ja sanoa miten tämän ongelman voi ratkaista

3. etzka326

etzka326 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ihmettelen sitä että vaikka olen päivittäny puhelimen 3 kertaa niin ne samat alkuviat eli: musiikinsoittimen ääntä ei voi muuttaa mutta galleriassa voi, puhelin jökittää joskus galleriassa kaikissa tiedostoissa kun painaa jotain kuvaa...ihme auttaisiko jos formatoin koko puhelimen?

4. etzka326

etzka326 Regular member

Trophy Points:
    26
    Kukaan voisi auttaa?

5. Magiru5

Magiru5 Member

Trophy Points:
    11
    Morjesta,

Oiskohan kellään pelastusta tämmöseen ongelmaan kun että puhelin vahingossa "tippui" pienessä tuiskeessa asfaltille.. Nooh, seuraavana aamuna totesin että näyttö oli pimeenä. No probleemo, kyllähän sitä aina yhen näytön kärsii vaihtaa kun kerta puhelin muuten on hyvä. Siinä sitten viikon odottelin näyttöö ja asennuksen jälkeen huomasin että myöskin kamera oli ottanut itseensä tästä pudotuksesta..

Eli ongelma on seuraavanlainen:
    Takakuoren alla olevat pinnit ovat jotenkin särkyneet -> Puhelin ei ymmärrä että läppä on alhaalla. Voiko siis "pää"kameraa kytkeä millään muulla päälle kun pinnien yhdistyksellä? Kyllä kameran joskus päälle saa mutta se vaatii esim nitojan niitin joilla pinnit saa työnnettyä normaalia syvemmälle.. Läpän aukaisuun ei oikeastaan reagoi enää ollenkaan. Muutaman kerran olen saanut kameran vilahtamaan päällä.. Ei kehtais ruveta atomeiksi purkamaan ja uusi kännykkäkin tämän hetkisellä budjetilla maksaa maltaita :| Eli siis voiko kameraa pakottaa mitenkään muuten päälle, esim jollain ohjelmalla?

6. exe1234

exe1234 Guest

mulla on ihan sama vika et kamera samuu ja ehkä lähtee päälle

Share This Page