1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Netti lagaa?

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by zanga86, Feb 19, 2007.

  1. zanga86

    zanga86 Member

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Sitä mäkin olen tässä pohtinut, lähetin jo valmistajalle meiliä josko ottaisivat huoltoon koko koneen kun on vielä takuutakin jäljellä. Halusin nyt saada vielä varmistuksen, että olen tosiaan käynyt läpi kaikki jutut niin voin sitten suoraan tekniseen tukeen ilmoittaa kaiken mitä olen ongelman korjaamiseksi yrittäny tehdä. Kiitos kuitenkin!
     
  2. karhi

    karhi Regular member

    Joined:
    Dec 19, 2006
    Messages:
    3,564
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    46
    Ilman muuta kannattaa takuuseen lähettää kun kerran sitä on vielä jäljellä.
     
  3. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Selaimessa ei ole mitään välityspalvelinta käytössä? Oletko Live Linuxilla kokeillut toimivuutta?
     
  4. zanga86

    zanga86 Member

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Ei ole mitään välityspalveluita käytössä. En ole kokeillut Live Linuxilla, mutta kokeilenpa huomenna ihan vaan huvin vuoksi.
     
  5. zanga86

    zanga86 Member

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    Vielä agentille sellainen kysymys, että jos yhteydet skulais Live Linuxilla niin mitä suosittelisit ongelman ratkaisemiseksi? En ole aikeissa vaihtaa xp:stä mihinkään muuhun käyttikseen opiskelujen ja töiden takia. Anteeks jos nyt tuli vähän amatöörikysymys, mutta en satu olemaan mikään tekniikan ihmelapsi :)
     
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Lähinnä tuossa saa toivottavasti selville sen onko vika raudassa vai softassa. Kokeilitko heti uudelleenasennuksen jälkeen tuota toimivuutta (ennen ylimääräisten ohjelmien asennusta)?
     
  7. zanga86

    zanga86 Member

    Joined:
    Feb 19, 2007
    Messages:
    14
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    No heh heh...Asensin tänään vielä kerran uusiks koko paskan ihan vaan huvin vuoksi. Niin eiköhän nyt taas pelitä vaikka edellisten uudelleenasennuksien jälkeen ongelma on ollut sama. Joo kokeilin silloin edellisillä kerroilla heti päivitysten latausten jälkeen nettiyhteyttä ja sillon se oli ihan yhtä hidas kuin ennenkin. Nyt kuitenkin tuntuu pelittävän ihan hyvin taa.

    Toinen kummallinen juttu on se, että messengeri joka ei aiemmin toiminu ollenkaan, liittyen varmaan tähän yhteysvikaan toimii myös ihan normaalisti nyt.

    En nyt oikeen keksi mitään selitystä tälle, mutta kiitos nyt kaikille ketkä jaksoi auttaa. Perinkummallista tämä ihmeparantuminen ;)
     
  8. tumppude

    tumppude Member

    Joined:
    Feb 6, 2007
    Messages:
    96
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    mulla oli sama ongelma,mut mulla ainaki autto teeman vaihtaminen perinteiseen,heti pelaa normaalisti,mulla oli vain joskus että jymähti yhtäkkiä paikoilleen.. mutta kokeile ihmeessä.
     

Share This Page