Toniw antoi tulokseksi > 107 kertaa nopsempi kuin 56k modeemi (5398/156kps). http://koti.welho.com/juusitu2/speedtest/index.html tuolla voinee testailla myös kotimaan nopeuksia.
miksi se olisi kiellettyä?Minkäs mahdat kun tavaraa tulee enemmän kuin teoriassa pitäisi. Näen asian ISP:n ongelmana, ei käyttäjän.. Toki jotain purnausta saattaa tulla
Kokeilin tuolla System Mechanicilla optimize internet speed. NetBooster teki sit ilmeisesti jotain hienosäätöö.En mä kyl mitään eroa havainnu. Ootteko sit viel ite manuaalisesti jotain arvoja muutelleet?
eka testi 838,9 kb/s suomalainen anto tommosen tekstin: WARNING: Downloaded too fast for accurate estimate. ** Est. speed down/up: 5708/9060kbps ** This is at least 114 times faster than a 56k modem
> eemelietu: miksi se olisi kiellettyä? No, jos olet tehnyt sopimuksen palveluntarjoajan kanssa, siinä sopparissa on varmaan kerrottu myös kaikki ehdot. Sopimuksen tai sen ehtojen rikkominen on kiellettyä ja siitä voi päästä esim. maksamaan korvauksia. Suosittelen varmistamaan, mitä omissa papereissa lukee.
Mua kiinnostas toi Image World:in langaton yhteys! Millasiin nopeuksiin ootte päässeet, käyttäjät!? +Onko kuuluvuus/kenttä hyvä?
31,5 kbs Käytössäni Siemens C55 ja DNA-Gprs & Zonealarm palomuuri. Jokin hidasti, muistan aiemmin saaneeni paremman tuloksen.
Details Your raw speed was 8184007.8 bits per second which is the same as: Communications 8.2 megabits per second How communication devices are rated. Kilo means 1,000 and mega means 1,000,000. Examples include 56k modem and 10Mbit Ethernet Storage 1 megabytes per second The way data is measured on your hard drive and how file sharing and FTP programs measure transfer speeds. Kilo is 1,024 and mega is 1,048,576. 1MB file download 1 seconds The time it would take you to download a 1 megabyte file at this speed. ===== Lisätty: Pe 29.11.2002 ===== Testasin vielä tuota toniw:in testiä. Tulos: WARNING: Downloaded too fast for accurate estimate. ** Est. speed down/up: 9032/6601kbps ** This is at least 180 times faster than a 56k modem
http://koti.welho.com/juusitu2/speedtest/index.html kotimaa tarjoaa tulokseksi: 940.3 kilobits per second Ulkomaa: 573.2 kilobits per second Sonera Internet Kaapeli /Lappeenranta
Kuopiossa -kaapelimodeemilla 13.1. klo 20.30, jolloin pahin ruuhka-aika on jo ohitettu tulos säälittävät: 159 ja 19.5 !? Mitä pitäisi tehdä? valitin jo kerran asiallisesti ja he testasivat tietenkin yhteyttä aamupäivällä, jolloin kohtalaisen nopea. iltaisin aivan tukossa! ei pysty netissä pelaamaan missään nousee ping aina jonnekin 300! Ja toni Wilberg testi; at least 3-kertaa nopeampi kuin moden 56 ja speed down/up: 198/200
Joo, Komeetalla välillä vähä vaikeaa Oon monesti nähnyt kaverini kärsivän ilmeen, kun imutusnopeudet illan tullen pikkasen romahtaa
oon ihan paskana. ostin modeemin omaksi ja nyt jo ihan täynnä komeettaa. Mut halpa 33€/kk, kun oma modeemi. Kannattaakos vaihtaa?
Ja maanantai-iltana klo 21.10 antaa edelleen 947 eli hyvin toimii. Sonera on joidenkin huhujen mukaan rajoittanut linjan megaseksi joten siinäkin mielessä tulos on hyvä.
Miten ton System Mechanic:in pitäis toimia? itse en ole huomannut minkäänlaista vaikutusta vaikka asetuksia oon renkannu jonkin verran!