Se tuhat viestiä puolen tuhannen kiitoksen kera voisi olla sitten joku "puhelinguru" tai "veteraanijäsen" tms. ja aktiivijäsen vaatisi sitten vähän vähemmän
Hyvä idea. Ei ole ehkä oikea aika ehdottaa tämmöistä, mutta ajattelin että jouluna joulun kunniaksi voisi mutta esim 'aktiivijäsen' tittelin joulupukiksi 'jäsen' tittelin tontuksi jne.
No noita titteleitähän saa muunmuassa kiitosten määrästä. Jos tuottaa laadukasta sisältöä, saa kanssakirjoittajilta kiitosta ja titteli nousee. Eikös siinä silloin nimenomaan oteta viestien laatukin huomioon?
Joo no tuo kiitos hommeli on ihan pätevä. Viestejähän voi kirjottaa sen minkä jaksaa oli asiaa tai ei. Itsekkin ruukaan aina välillä sortua kirjottamaan turhia viestejä. Vaikka onhan se taas toisaalta hyvä että on keskustelua.
Mäkin luulin että nuo tittelit muuttuu ainoastaan määrän mukaan, mutta jos ei, niin hienoa. Mikä kaikki siihen siis tarkalleen ottaen vaikuttaa?
http://www.puhelinvertailu.com/keskustelu/threads/keskustelualueiden-käyttäjätasot-eli-tittelit.97/ ja http://www.puhelinvertailu.com/keskustelu/help/trophies
Hyvä jos nuo selvensivät tilannetta. Lisäsin viestimäärän, kiitokset ja aktiivisuuspisteet näkymään suoraan nimimerkin alapuolelle. Vaikken "tykkää"-ilmauksesta pidäkään, olen harkinnut "Kiitä viestistä"/"Kiitokset" -termin muuttamista "tykkäämisiksi", koska tarkoitus on, että kynnys kiittämiseen/tykkäämiseen olisi melko alhainen. Viestistä, josta ei välttämättä kiittäisi, voi kuitenkin helposti tykätä.
Itse tykkään kovasti tuosta, että viestit, kiitokset ja aktiivisuuspisteet näkyvät tuossa nimimerkin alla. Siitä pystyy helpommin näkemään henkilön toiminnan. Itse kannatan tuota, että "kiitokset" muutetaan "tykkäämisiksi".
Toi on tosiaan hyvä uudistus, että noi tiedot näkee tuossa suoraan. Nyt vähän tietää heti kirjoituksen vierestä, että kuinka aktiivinen henkilö on ja kuinka asiaa hän puhuu, tietenkin näin suurinpiirtein.
Klikkaa sivun yläreunan valikoista omaa nimimerkkiäsi. Avautuvan valikon alta löytyy "Kiitokset, jotka olet saanut". Myös paljon muuta tietoa löytyy "Käyttäjätilisi"-sivun alta.