mul serisee se puhe kaiutin mikä on näytön pääl iha helvetisti mitä pitäis tehä ostin noi 3kk sitte tulee kaapeli mukana
Kaapeli tulee tosiaan mukana, vaikka ei myyntipakkauksessa sitä sanota. On jonkun pahvin alla paketissa. Itsekkin ihmettelin kun sen sieltä löysin. Se on muuten samanlainen kuin Digikameroissa (Ainakin useimmissa) joten sellaisia löytyy varmasti kaikilta, joilla on kotona digikamera. Puhelimen kaiutin ei ole hirveän laadukas. Se särisee, mutta pistä taajuuskorjain, ja säädä näin: _ _ _ _ _ = Kaikki minimille. Ei kuulu hirveän kovaa, mutta ääni ei särise. Itse käytän tuota puhelimen kaiutin asetuksena, mutta kun kuuntelen kuulokkeilla, niin olen kehitellyt niihin aivan toisenlaiset säädöt.
Itse Ostin Nokia 5300 Vempeleen Noin viikko Sitten. Se on mahtava. Mutta kuoren Kestoisuus on aika Heikkoa suoraan sanoen,Nokia 5700 Ei kannata ostaa Koska Kaverini Oli gigantissa Kokeillut tätä vempelettä,Ja oli kuulemma alaosa Pyörivä juttu tipahtanut alas,Ei 5700 missään nimessä. Siis Suosittelen 5300 Xpressmusic. Sony ericsonit Vittuun. Hehe
Minulla on tuo 5300, se muuten toiminut paitsi takakuori jotenkin painna joskus kaiutinta jolloin ääntä ei tule. Kaverilla on 5700 ja siinä alaosa mennyt kuulemma p*skaksi. Tai puhelin siis tilttaa kun alaosaa kääntää. Kaikissa kännyköissä taitaa siis olla vikoja "Sori, mutta olen vain kännykkä." lukisi vilkkuvan error-tekstin alla
Ostin Itekkin Viikko Sitten tämän Nokia 5300 Xpressmusic Puhelimen,Tosiaan se on hintaansa väärtti ja korvaa mp3:n Todella hyvin. Siis suosittelen ostamaan [/b] Plussat + Hyvät näppäimen Hyvät pikanäppäimet Hyvä ruutu Hyvä mp3 soitin Mieleinen kädelle. [/b] Miinukset - Ei kovin kestävät kuoret (yms) Jos pudotat tai heität Ei veden kestävä Ei iskun kestävä minun mielestäni. Jos sinulla on 189 Taskussa Ja tuhlaus päällä Eikun kauppaan. Kiitos
Minkä lainen siinä on se latauspää (5300)? Että ei tarvisi lähteä joka paikkaan viemään jotain irrallista päätä! Ja pitääkö olla tietokoneella joku homma että voi ladata sitä musiikkii??
Siis tarkoitatko nyt että minkälainen pää siitä itse laturissa on mikä sörkätään sinne puhelimeen? Se on nimittäin se uusi pienipäinen. Ja mitä meinaat tuolla musiikin lataamisella? Sitäkö että miten ne saadaan puhelimeen,vai että mistä ne musiikit saadaan koneelle?
Että miten ne saadaan koneelle ja että minkä lainen kaapeli pitää olla jos haluaa ladata musiikkia puhelimeen?
Ostat musiikki kappaleet netistä koneella, tai sitten on se toinen tapa,josta ei luultavasti täällä saisi paljon puhua. Ja tuossa olikin jo hyvin tarkat ohjeet miten kappaleet saadaan sitten puhelimeen. Edit. Ja puhelimen mukana tulee tosiaan tuo tarvittava USB-kaapeli.