miten tuolla BLZinstapp asennetaan pelejä asensin sen minun 6600, sit kun pistän sen ohjelman päälle se on tyhjää täynnä aino mitä voi on painaa install tai exit. jos painaa install, nii se koko ohjelma sammuu, vaikka minulla on muistikortilla pelejä, miten saisin ne toimiin puhelin sammutettu muistikortit käytetty poissa eikä se edellenkään toimi pliiis voisko joku auttaa... viihteen puolesta
niin se blzintapp on tarkotettu N-gage pelien asennukseen n60 puhelimiin... en tiiä toimiiko muilla ku 6600:lla... ei oo kokemusta muista puhelimista! eli kun oot asentanu sen blzintapp ohjelman ppuhelimees niin sitten laitat n-gage peli tiedoston muistikortin juureen eli E:\ tohon! ja se tiedosto pitää olla esim vaikka nyt sonicn pelillä sonicn.blz sit se näkyy siellä ohjelmassa ja siitä vaan laitat että install ja sitt siinä kestää jonkii aikaa että se asentaa sitä.. ruudun säästäjää ei kannata antaa mennä päälle ku se asentaa/unzippaa sitä peliä koska antaa virheilmotuksen ja asennus keskeytyy!
Mistä löytyisi vielä lisää ohjelmii Nokia 6600 luuriin...nuissakin sivustoissa oli hyvii...harmi kun ne on vain trial versioita.
Tuossa on ilmaisia. Samasta linkistä löytyy myös maksullisia ohjelmia ja uutisia uusista ohjelmista ja projekteista. http://www.allaboutsymbian.com/features/viewarticle.php?id=67
Miten noita...n-gagen pelejä voi siirtää sillä FEexloren ohjelmalla sinne e: levylle? muuta kuin kopioimalla ku vie niin hirveesti tilaa ettein mahdu..niin saako niitä mitenkään siirrettyä sieltä inbox:sta sinne e: levylle? ettein tarvis kopioida
Poistamalla käsin kaikki tiedostot esim. FExplorerilla. E:\System\apps\peli E:\System\Data E:\System\LIBS Noihin kansioihin menee ne pelien tarvitsemat tiedostot, mutta Data ja LIBS kansioista pitää tietää mitä poistaa, niissä kun on muidenkin sovellusten tarvitsemia tiedostoja.
Mulla on nokia 6600. oon aikomassa ostaa tietokoneeseen sellasen usb-bluetooth sovittimen verkkokaupasta, voitteko neuvoa mikä niistä toimii parhaiten pc-suiten kanssa?(ei mielellään mitään tajuttoman kallista laitetta-alle 30€) Kiitos jo etukäteen!
Bluetooth sovittimen merkillä ei ole mitään merkitystä pc-suitelle. Osta vain se mikä omasta mielestäsi on paras.
ei ole... mutta kun koitin ohjelman kokeilu versiota... kun yhdistää koneeseen tulee lukemaan virhe yhdistäessä WABBO:lle ! tietääkö kukaan mistä johtuu ???