Sopiiko Nokian 3650 ohjelmat 3230 puhelimeen? - voiko puhelin seota kokonaan jos asentaa väärän ohjelman?
Riippuu ihan ohjelman tyypistä toimiiko via eikö. Kameraan liittyvät ohjelmat eivät varmasti toimi, mutta monet voivat helposti toimiakin...kannattaa kokeilla, ei se puhelin tästä mitenkään sekaisin voi mennä, ohjelma vain ei lähde käyntiin.
Miksiköhän mulla ei toimi Doomissa äänet, muuten pelipelaa, mutta ääniä ei kuulu. Jossain puhuttiin jostain ääniajureista, mutta mistä hitosta sellaset saa?
sama ongelma mullakin kun Doomissa ei kuulu ääniä. Kyllä oli jotku Sound sovellus ja asensin sen ei kuulu mitään.
yritän tonkia ratkaisua ja joku vois kertoo jos jollain toimii äänet nokia 6600. Muuten sonicboy on aika kiva tuo sega emulaattori.
@hartasa & Dekar: Tuossa Wildpalmin doomissa tämä äänien toimimattomuus on ihan tavallista... http://koti.mbnet.fi/mertama/screenshots.html ...mutta tuossapa (ilmainen!) ohjelma, jolla toimii doom, doom 2, wolfenstein, duke nukem ym. doom-moottoria käyttävät pelit äänineen ja verkkopeleineen (bluetooth). Tarvitsee vain alkuperäisen pelin mukana tulevan .wad-tiedoston toimiakseen. Todella loistava softa. Ottamiani screenshotteja ko. ohjelmasta:
video vai ääni? mulla löytyy molempii unlimeted mallit että ottaa niin kauan kun muistia riittää. mikä puhelin oli käytössä.
mistäs noi doom .wad tiedostot saa ladattua. Ei toimi herjaa että sovellus suljettu kun on loading ihan lopussa.
Sain Doomin toimimaan pienellä avustuksella. Tuossa ftp://ftp.idsoftware.com/idstuff/doom/win95/ doom josta voit poimia toimivan .wad tiedoston.
Ostamalla ko. pelit kaupasta. Shareware versiot löytyy varmasti googlella, paitsi doom2 josta sharewarea ei muistaakseni julkaistu.
veikkaanpa, että ei porvoon kaupoista löydy wolftein 3d mutta täytyy katsoa jostain verkko kaupasta, ja täytyy tonkia vanhan 386 kovalevyä kun siellä sitä on joskus pelattu, pelin levykkeet ovat kyllä kadonneet.
3230 ( http://www.nokia.fi/puhelimet/puhelinmallit/3230/ ) Itse kaivelin nuo netin syövereistä, mutta kuten tuolla C2Doomin sivuillakin mainitaan: "You can find commercial WAD files from the CDROM drive if you own a purchased Doom game for PC" ...eli alkuperäisen pelin mukana tuleva .wad pitäisi riittää.