1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Nokia firmware update?

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by nfinland, May 17, 2007.

1. frankku

frankku Regular member

Trophy Points:
    26
    Sellainen tärkeä pointti tosta softaamisesta vielä että se on täysin normaalia että se ilmoittaa että yhteys puhelimeen on katkennut. Ohjelmistopäivityksen yhteydessä se buuttaa sen puhelimet monta kertaa ja silloin se saatta ilmoittaa sen.

PUHELINTA EI KUITENKAAN MISSÄÄN NIMESSÄ SAA IRROITTAA ENNEN KUIN SIIHEN SAA LUVAN.

Niin ja jos tossa softauksessa menee jokin mönkään niin takuu on edelleen voimassa, eli sen voi lähettää huoltoon missä se korjataan takuutyönä.

2. TuhoJ

TuhoJ Member

Trophy Points:
    11
    Latasin äsken ton Nokia Software Updater, jotta voin päivittää oman Nokia 3250 puhelimeni. Nut kun olen ladannut ja asentanut sen, niin kun ohjelman yritää aikaista niin se ei aukene. Vaikka siinä lukee että "sovellusta avataan". Miks se ei aukene??

3. kili_7

kili_7 Member

Trophy Points:
    16
    Nyt sain mun puhelimen takas huollosta! Hohhoijaa kun kesti! Uuuden ne sieltä mulle kiikutti! Mulla oli sama ongelma ja piti ohjelma uudestaan asentaa, niin sitten toimi!

Share This Page