Itselläni oli samanlainen ongelma kun cubitilla. Itselläni se johtui Ad-watchista joka ilmeisesti jotenkin esti nortonin tekemät muutokset rekisteriin eikä auto protect menny päälle eikä toiminu tuo email scanni... Ratkaisu = uudelleen asennus niin että ei ole mitään ad-watchin kaltaisia ohjelmia päällä
Mullaki oli joskus ongelmii se internet security 2002 kanssa win2k:ssa.. En muista iha tarkkaa mitä se siin sekoili mut se ei antanu mun poistaa itteesä vaik olin pääkäyttäjä. Sain sen site pois et menin vikasietotilas winukkaa avasin se nortoni ja sit jotenki kikkailin se kirjautumis jutun kanssa =) sillee runkkasin sitä sisää ja ulos sillee jännästi =P ja sit se yhtäkkii heitti mulle supervisori oikeudet.. Ja sain se poistettuu.. Eikä sil ollu mitää merkityst minkä taso tunnuksil kirjauduin winukkaa.
Sama homma on toistunut tääläkin päässä ja olen jotunut poistamaan Xp:n pariin kertaan Nortonin takia! Mutta en sitten tiedä mitä olen tällä sählännyt mutta jotenkin sen sain toimiin ja hyvin toimiikin! Ja toi juttu että SP1 ensin sitten norton ei mulla vaan tarvinnut, eka asensin wintoosan, sitten heti perään Nortonin ja sen jälkeen kaikki päivitykset. Mutta suosittelen että formatoit koko kovalevyn, asennat wintoosan ja nortonin! Sillain mä sen tein ja toimii! EDIT. Ja lisäksi vielä ala asenna noit päivityksiä ollenkaan!