juu tiedossa oli toi ...mut ainut millä saa sen oikeesti äänetömäx on äänittää hiljaisuutta ja pistää se soittoäänex kokous profiiliin ja valita vielä vidra pois päältä ... ps. vilase vielä sitä kamera sydeemii saisko siihem isomman vaihettua??
Kamera on itsenäinen paketti lattakaapelilla ja liittimellä kiinni piirilevyssä. Mullakin sama mieles, että voisiko isomman kameran saada kytkettyä siihen. Mekaaniset mitat (sähköisestä yhteensopivuudesta puhumattakaan) tosin voivat olla este kelpo kameralle.
Oisko kellään kuvia tosta puhelimesta käytössä? Ite tilasin just eilen sen, toivottavasti tulee nopeesti
Voihan nakki! Mitä teen kun mun novon mukanana tullut muistikortti on päättänyt muuttua mun söhellyksen tuloksena kirjoitussuojatuksi. Niin kuinka kirjoitussuojauksen voi poistaa, kun ärsyttää pikkuisen kun yrittää siirtää jotain kortille niin se sanoo näin: VAROITUS: Kohteen siirto epäonnistui, koska levy on kirjoitussuojattu. Poista kijoitussuojaus ai käytä töista levyä. PS: Ainakin minun novo 1200 toimii 2GB kortti vaikka e villessä väitetään sen tukevan vain 1GB kortteja
...hmmm... itellä ei oo kokemusta että pikkukortti ois kopiosuojattu mutta jos käytät isompaa ns. adapteria niin siinä on kyljessä kirjotussuoja namiskuukkeli ... olen jo jonkin aikaa käyttäny 8GB class6 micro SDHC korttia mun N1200:ssa ja ei ole ollu mitään häikkää ... en formatoinu korttia enkä tehny kansioita kun NOVO tekee kansiot tarvittaessa ite niin siis kortini on MAXELL MAXimum micro SDHC 8GB class 6 luku nopeus 10 MBps (66*)jännitte alue 2,7-3,6V ja loovassa mainostetaan että pitää bitit sisällä ilman sähköö... parin vuoden takuu.
katsoppa kortista onko siinä jossain vipu jolla se menee lukkoon, meinaan että oisit vahingossa päässy vääntää sen niin että lukkittui ps. en viitsi avata nyt omaani pitääkö tässä nuo multimedia asetukset tehdä manuaalisesti vai onko joku saanu automaattiset asetukset tilattua...???
Operaattorit ei ilmeisesti tunnista näitä puhelimia, joten uskosin että joudut ettimään asetukset operaattoreiden nettisivuilta ja näppäilemään käsin.
Tänään tipahti postilaatikkoon Novo 1200. Puhelin on tuntunut kivalta näin aluksi, mutta pari asiaa on vielä epäselvää. Ensinnäkin, mistä tuon äänenmuuntimen saa käyttöön? Eipä mene ainakaan samalla tavalla kuin muissa Novoissa mitä foorumeihin on uskominen. Toinen probleema on nuo .nes-pelit. Kun puhelimen yhdistää tietokoneeseen, ei näy kuin neljä tiedostokansiota ja yhteenkään näistä niitä ei kuulu laittaa. Apuja
mites kauan teillä kesti että paketti tipahti postiin? kun itse tiöasin yli viikko sitten eikä oo kuulunu mitään! ei viestiä mailiin et tuote ois lähetetty eikä muutakaan vaikka luvattiin 6 päiväs.
No nyt olen sitten kaikki napit ja kaikki vaihtoehdot käynyt läpi, äänenmuunninta ei saa mistään päälle. E-Villen asiakaspalvelusta ei myöskään saanut apuja, eivät kuulemma omista itse yhtään tonnikakssatasta jolla voisivat kokeilla.
Akku tulee tarvikepaketissa, siinä tulee kaksi akkua. Kynä käsittääkseni tulee puhelimen mukana, en ole varma.
Millä tavalla novo toimitetaan? lähimpään postiin ja saapumisilmotus postilaatikkoon? tuotiin ovelle? laitettiin suoraan postilaatikkoon?
Itselle on tullut kaikki novot postilaatikkoon.. Joskus on ollut pahoja vaikeuksia paketin lähetyksessä, kun tilasin ja maksoin monta tuotetta samana iltana, muutaman sähköpostin ja tili-ote kopion lähetyksen kautta sain viimesenkin puheliman itselle. odotin puhelinta noin 3kk. xD Mutta tuosittelen E-Villeä edelleen kaikille. Mahtavaa toimintaa ja rehtiä kauppaa.
Onko sulla semmonen lukollinen postilaatikko? Ku meillä on lukollinen ja se aukko ei oo kovin iso. Ei sulla sattus olemaan paketti tallessa että voisit mitata sen paksuuden?