noh ... mä olen sitä mieltä että 1200 on softan puolesta viimeistelympi kuin 1220 mutta peruskäytössä jo soitto 1200 on siistimpi niinkuin jos kattoo valitujen numeroiten näyttöö kaikki ns. tikulla textin syöttö 1220:ssa päivänvalossa on melkeen mahdotonta kun kirjaimmien valikko on töhritty harmaaseen sävyyn. toki ulkoisesti 1220 on komee ja toimintoija luutuutin varjolla on kyll lisätty roimasti. käyttäisin mielummin 1200 mutta se akku tuntuu hupenevan nopeeasti;, tosin 1200 malleissa on eroja mulla on niitä pari ja toinen on "vanhempi malla" jonka ulkonäkökin on hiukan hoikempi.
eihän minulle ole viel tullu odottelen itekkin postia! tuli mailiin viesti et 03.07 ois postitettu siitä suunilleen viikko!
mulla oli eilen lähetetty (13.7.2009) toivottavasti tulee pian siinä luki ainakin että noin 7 vuorokauttta...
Luultavasti tietokoneelle otat ensin niitä pelejä jostain. Sitten kopioit sen leikepöydälle (hiiren oikea näppäin->kopioi) ja sitten menet oma tietokone ja valitset novon sieltä. Sitten liität pelin novon muistikortille (hiiren oikea näppäin->liitä). Eiköhän noin onnistu, en ole varma.