ainaskin n1220 manuaali on suomennettuna e-villen nettisivun linkkissä mut jos on kysymistä niin voin jeesata jos osaan ...taas kerran huomasin ton 1200n paremmuuden kun käytin puheen muunninta 1220ssa ... siinä sitä ei voi muuttaa puheen aikana samoin kun voi 1200ssa mut yllärinä 1220sta löyty zuumi kameralle ja oliko se nyt 5* ja se mun kaipaama yökuvauskin löyty. tossa aattelin kun ton 1220n näyttö on nuin iso et oikeestaan kännykän kameran ei tartiskaan pystyä A4 tulosteisiin kelpaavaan kuvaukseen vaan vois tyytyä katteleen kuvia kännystä tai sit lähettään viestien matkassa toisille jolloin ne liikkuu aika ripeesti ainaskin luututilla ...
Mulla tuli onneksi luuri (N1220) ja akku-laturi paketti samana päivänä. Se olisi helposti voinut olla jännityksestä ratkennut verisuoni muuten
niin kun jotkut sano siellä e-villen sivuilla että tällä e pysty tekemään ääkkösiä niin pystyykö tälläsitte tekemään ollenkaan
Ei se välttämtätä oo niin hyvä mitä ootat. Itelle tuli ja aluksi se oli kivaa, mutta nyt se on ihan normi puhelin. Ääkkösiä ei saa muuten kuin käyttämällä templatea, ainakaan minun tietääkseni.
os haluu siistiä novoo nii pistä alotus animaatioon joku sopiva gif animaatio ja sit taustakuvaks käy kans animaatio gif rajoitus 150 kt virransäätöön kans animaatio gif ..siinä en oo törmänny koko rajoitukseen mutta noilla saa jo jotain kivaa aikasex ... itellä on aukasuanimaationa xp mobilen latauskuva DD...taustakuvanakin tais olla joku winkkarin tausta ... nooh jokaisella huvinsa ... =DDD