Itellä säris äänet kans, mut tajusin sit ottaa sen äänenmuuntimen pois päältä ku unohtu viimepuhelun yhteydessä. Se varmaan sekottaa jotenki ne muutki äänet sit... Ota pois päältä se ja koitappa sit toimiiko!
joo eipä tuo lähetä nuita tiedostoja (pistän kuvat myöhemmin). nyt puotan puhelimen arvosanan 8sista 7aan. --------------------------------------------------------------------- huoh PRKL!!!!
Moro, Oon tässä lueskellu teidän viestiketjua kun itekin ostin ton Villen novon ja hyvin on pelittäny MMS:tkin ja WAP:it sait pelaamaan kun tilasin Soneralta asetukset nokian tiedoilla (käytinköhän 3200 mallinroa). Ja nyt pelaa... Ensin mullakin teki toi toinen sim-paikka kiusaa kun yritin laittaa soneran kortin sinne ja elisan ekaan paikkaan, heitti herjaa että invalid sim tms, mutta lähti pelaamaan kun laitoin ne toisin päin (sonera ekaan paikkaan ja elisa toiseen). Tällä hetkellä ei ole ko.kapulasta moitteen sanaa sanottavana hintaansa nähden (käytössä ollu nyt 2 vkoa). Katotaan miten kauan jaksaa pelittää ongelmitta...
näyttö rikki mut tuttu korjasi sen 12€ siihen piti olla *kosketus näyttö* (ostakaa nokia 5800 suoja kotelo!) ja ennen näytön vaihtoa havaitsin omassa ja kaverini puhelimen oikeassa ylä reunassa vihreän ^kuolleen^ pixelin. Viitsisittekö vilkaista onko teilläkin tuollainen vihreä pixeli vai olenko kaverini kanssa saaneet vai onko meillä ollut huono tuuri
Firman E60 känny elkoi olla elinkaarensa lopussa, joten hommasin mielenkiinnosta tämän lelun tilalle. Huomasin että akku on samanlainen kuin Nokia E60:ssä , eli BL-5C. Liekö sitten aiemmin mainittu BL-4C käyvän kanssa, mutta tuo kanssa kävi. Käytössäni on Vista x64 Ultimate, ja puhelimen kun laittoi kaapelilla kiinni koneeseen, niin Mass storage näytti puhelimen siirrettävänä laitteena kuten pitikin. Kaapeli irti ja takaisin kiinni, tällä kertaa valitsin COM port. Vistan automaattiajurihaku päälle mt6255:lle, ja yllätys yllätys, ajuri asentui ja ilmoitti COM 18 MOBILedit 3.0 demo päälle ja puhelin löytyi automaattisesti ZTC TE588:na kuten aiemmin mainittukin. Täytyy vielä testailla tätä ja noita muitakin ohjelmia.
Itsekkin puhelimen tilasin. Tähän mennessä olen ihan tyytyväinen ollut, mutta onko kellään tietoa miten saisi Ä kirjaimen tekstiviesteihin. Ö kirjain löytyy mutta ei tosiaan Ä kirjainta. Ja WAP asetukset sain kohdilleen ainakin DNA liittymällä kun jonkun aikaa asetusten kanssa riehuin.
Olen jo aukaissut katkaisin/mikrofoni "kotelon" ja kolvilla irroittanut johdot, jotka menevät kuulokkeisiin. Oon myös katkaissut piuhat Kossin nappikullokkeista (niissä on plugissa häikkää). Jospa sais vielä juotettua homman kasaan niin voisin ilmoitella kuinka paljon soundit parani. Ei ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä
Yritin etsiä monesta itämaisesta nettikaupasta adapteria mutta en löytänyt kuvien perusteella sopivaa. Eipä nuo kalliita olis, jos vaan löytäisi.
No niin nyt päästiin banneista eroon . Kännykkäni tuli torstaina entistäkin hienompana ja sain siitä sopivasti vara akun,kuulokkeet,laturin ja muistikortin koska he halusivat pelkän kännykän takaisin. Ja tosiaan he olivat lähettäneet kännykän minulle ennen kuin minä lähetin omani heille. Postikuluja kertyi 3.20e kun lähetin sen kiinaan eli ei paljon. Jos joku haluaa ostaa kuulokkeet tai akun tai jotain novoon liittyvää niin voin myydä. Jos joku keksii miten saa wap asetukset toimimaan saunalahdella niin voisi tänne kertoa.
Terve kaikille, tämä minun novon lähetys menee ihan naurettavaksi: paketti lähetettiin jo 30.11 ja vieläkään ei ole siitä kuulunut mitään. Ymmärrän, että suomen(ja hong kongin)posti on hidas mutta jo yli 3vkoa odotusta menee kyllä yli sieto rajani. Postia olen e-villeen lähettänyt ja toivottavasti maanantaina aikovat tehdä asialle jotain konkreetista kuin valitella "joulu ruuhkaa". Eipä uskalla enää toiste asioida siellä vaikkei syy tuskin ole heidän ja mitä näitä sivuja olen selaillut niin ilmeisesti palvelu on mahtavaa mutta itselläni kävi huono säkä. Melkein voisi verrata pikkuskideihin jotka ihailevat toistensa pelaaja-kortteja ja meikä itse taaempana kädet taskussa, pää painuksissa katselee kun muut leikkivät. Vitt...si!
Mistähän noita 5800 suojia saisi tai jotain silikooni suojia jotta kännykkä ei menisi rikki taskussa. Saa olla vaikka dealextremestä. Näytön suojan olen jo hankkinut. Miksi ostatte uusia kosketus näyttöjä ettekä lähetä takuuseen? Minulla meni hieman yli viikko että uusi novo tuli. Joku voisi kertoa noista wap asetuksien hankkimisesta ja kertoa jotain hienoja taustakuvia.
no mutta hei jos saan 1 päivässä puhelimen ehjäksi ja maksan 12€ niin mitä järkee maksaa 3€ ja odottaa 1viikko tai jopa 2viikkoo. ja näytön sain jostain käytetystä kiinapuhelimesta joka ei enää toiminut.mahtavaa kun käy muutkin näytöt=) mutta tuon 5800 nokialaisen suojan sain kun siskoni sai ton 5800 =D