Satek: Ä ja Ö - kirjaimet saat fr näppäimistöllä painamalla ensin tuplapistettä (ylärivi toinen vasemmalta) ja sen jälkeen A tai O - kirjainta. WAP:ia en ole DNA:n liittymällä saanut vieläkään toimimaan vaikka laitoin asetukset manuaalisesti. Valittaa vain "Invalid Gateway IP" kun yrittää avata selaimen. Joku DNA:n liittymän omistaja voisi vaikka vähän valaista tässäkin asiassa. Taustakuvista sen verran, että itse olen käyttänyt 176x220 resoluutiota, ja hyvin on kuvat näkyneet. Taustakuvia saa vaikka osoitteesta http://www.freemobilefun.net/
Ei ole novo tullut vielä. Kuukausi meni jo. Eikä e-ville vastaile s.posteihini enää. Noh, hyvää joulua kaikille kuitenskin.
ostin 2 tuuman näytölle näyton suojuksen tuolta dealextremestä mutta se on liian pieni pitää olla vähintään 2.1 tuumalle
Ilmeisesti harmaat on halutumpia, koska punaiset tulee reilussa viikossa. Niin ja joku haikaili kuittia, se on "kuoren" osoitelappu. Siinä jopa lukee kuitti
Tuli myös moinen luuri tänään, toissa viikon torstaina tilasin ja maksoin. Tässä olen säädöt saanut kohdalleen, paitsi, eikö tuota saa äänettömälle ollenkaan? Kokous-profiiliin laitoin soittoääneksi "tyhjää" nauhoitusta, ja soittotyypiksi pelkkä ring, mutta värinä kuiteskin on päällä... Tarvisi tuo värinä saada pois päältä...
kyllä sen saa sillein ettei kuulu edes inahdustakaan vaikka mitä tapahtuisi säädät vaan kaikkea mahdollista. Niitä säätöjä löytyy monesta eri paikasta!
Tuntuu aika piilossa olevan asetukset, ei oikein löydy muualta kuin profiileista noi säädöt. On se ihme miksei voi yksinkertaisesti olla soittoäänissä silent-kohtaa, kuten tekstiviesteissä ym.
Itse sain puhelimen 19.12 tuli ihan kotiovelle saakka.. tilasin kyllä punaisen, mutta harmaa tuli eipä se minua niin häiritse.. kovasti olen kyllä tykännyt puhelimesta ja wapin sain toimimaan kun menin soneran sivuille ja netistä tilasin asetukset ja malliksi valitsin nokia 3200...
heh , minäkin ajattelin myydä novoni pois kunhan saan uuden takaisin takuuvaihdossa :s en siitä kyl yli 45 € pyydä missään tapauksessa niinku jossain pyydetää 120 € , mut ajattelin et jos pistäs kunnolla rahaa puhelimeen ja ostas iha suomesta vaa , loistava paikka toi e-ville kuitenkin on ku lähettivät ihan suoraan uuden ku ilmoitin vioista ja mä lähetin omani economyllä tai jollai tommosel eikä menny ku muutama euro
Sama juttu täällä. Liimasin sen niin mahdollisimman keskelle, että kyllä sekin kelpaa. Kunhan suurin osa näytöstä on suojassa.
Minä aattelin vaihtaa kännykkäni soittimeen jos viellä menee rikki. E-villessä tuo puhelin maksaa 39e+6e postikulut
Joku DNA:n liittymän omistaja voisi vaikka vähän valaista tässäkin asiassa. Itse hain nokia 3200:lla (täällä ollut ohje) asetukset tekstiviestillä ASETUKSET WAP numerosta 14000. Sim-kortti samantien Novoon, ennenkuin asetukset saapuvat. Bluffi toimii. Ja myös wap.
O perkule mut ton äänenmuuntimen kans on hieno tehdä jäynää, mul on toinen liittymä, ihan varalla, salaisella numerolla, tässä juovuspäiten olen soitellu muutamalle kaverilla, kaikki lyönut luurin kii ku oon puhunu hävyttömiä.
Miä en oo vieläkään bongannut mistä ton äänenmuuntimen saa toimimaan. Tiedän, että se toimii soitettaessa mutta en oo löytänyt valikosta ko. ominaisuutta. Oon tsekkailut hommaa soittaessani kamuilleni mutta oon vissiin sokea. Apua tarviisin, jooko?
Eli, kun puhelu on auki, painat vaan keskinappia, sillä aukeaa juuri tuo kyseinen toiminto, ensimmäisestä valikosta sen saa päälle ja pois, toisesta valikosta pystyy vaihtamaan niitä ääniä.
Miten bluetooth toimii? Eli tilanne on näin: novossani on yksi mielenkiintoinen videofilu ja kaverin haluaa sen nokian kännykkään. Nokiassakin on bluetooth. Miten lähetän tiedoston bluetoothin kautta nokian kännykkään?
Menet ensin sen videofilun valikkoon. Sitten painat siitä Forward, sitten painat to bluetooth. Sitten se kysyy laitetaanko ensin bluethoot päälle. Paina kyllä. Sitten painat Inquiry new device, ja se alkaa etsimään laitteita.
Kiitoksia nopeasta vastauksesta. Vielä jos voisit kertoa mitä tuo passcode meinaa. Vastaanottajan kännykän pin koodia?