Aika pitkä viestiketju tuli yhdestä puhelinmallista. Eipä ole tästä n1060 mallista paljon kerrottavaa tai kysyttävää enää. Olisko mitään ideaa muuttaa viestin otsikkoa yleisemmäksi? Esim. e-villen kännykkä, kiina puhelimet, novon kännykät ja sitä rataa? Turpek2 voisi ketjun aloittajana päättää?
Kertokaas joku joka tuon novo 1090 on nähnyt että mitä eroa siinä on verrattuna n1060. Saako pelejä tai teemoja? Mitä ja monta peliä siinä on valmiina? Entä kuuloke liitännät tai mini usb? Tuossa uudessa novossa joka on ihan n1060 näköinen niin siinä ei ole kosketus näyttöä ainakaan käsittääkseni sillä kiinalaisissa kosketus näytöissä on ne pikanäppäimet siinä näytössä
Turpek voisitko vastata sinulta kysyttyihin kysymyksiin joita olen kysellyt (en jaksa 3 kertaa kopioida niitä tähän koska ne lukee edellisellä ja/tai tällä sivulla) Pidit siis mieluummin novo n1060 kuin novo 1090?
joo no asetukset on ja näyttää vaan jotain errorii..... joo ei oiken minun makuun tuo novo 1090n ulkonäkö.. =( valitettavasti meni 45€ mut saipahan serkku leikki kalun =X No mutta en onnistunu asentaa pelejä tohon uudenpaan novoon =S
VOISITKO YSTÄVÄLLISESTI KERTOA MITÄ PELEJÄ SIINÄ OLI JO VALMIINA KUN TUOSSA VANHASSA NOVOSSA OLI PUZZLE PELI NIIN ONKO SIINÄ JOTAIN MUUTA???????? JA OLIKO SITÄ KUULOKE REIKÄÄ VAI EI?
Epäilen, että puhelimessa on 100% sama softa kuin edellisessä versiossa eli sama peli, sama teema jne. Kuuloke ja noista muista en kommentoi
Teema näyttää olevan erilainen ainakin tuon e-villen sivun perusteella. Aijon tehdä semmoisen vertailun kun kännykkä minulle saapuu. Se lähetettiin viikko sitten torstaina eli saattaa tulla huomenna tai sitten vasta ensi viikolla.
Minun Novo 1090 tuli tänään, Pelit: Mahjong Puzzle UFO E-villen kuvassa puhelimen vasemmassa ylä kulmassa on windowssin logo, kyseistä logoa ei ole olemassakaan e-villen novossa. Siis kuvan novo pyörii Windows Mobilen ympärillä. Kotiin tuleva/videossa oleva taas Novon omat käyttöliittymän ympärillä. Musiikkina mukana tulee mm. Backstreet boyssien dont want you back.
Mitä noissa peleissä pitää tehdä? Puzzle taitaa olla samanlainen kun vanhassa novossa eli että siinä on semmoisia palaisia joita liikutellaan oikeisiin kohtiin mutta entäs muut pelit?
Itsekin sain kyseisen novon, ja huomasin että edellämainittujen pelien lisäksi löytyy vielä Panda niminen peli. Manuaalia lukiessani huomasin sieltä löytyvän tekstin: "This cellular phone support game machine function, need the customer download NES game to go to a Game document to clip descend just can use. (can increase that document to clip on the memory card)" Hyvin selkokielistä tekstiä, mutta olisikohan mahdollista tuolla pelailla sitten NES pelejä jos niitä sinne saa laitettua..? Kaiken kaikkiaan hyvin samankaltainen puhelin kuin se n1060, mutta isokokoisempana. Ja tästä mallista muuten löytyy puhelun taustaäänen valinta mahdollisuus, saa laitettua esim. ravintolaa, moottoripyörän yms. ääntä puhelun taustalle kuulumaan.
JES!!! Tätä olen odottanut! Vihdoinkin tuo nes juttu on tullut novoihin =) Testatkaa joku uuden novon omistaja että miten se toimii. Noita pelejä pitäisi löytyä helposti netistä.
Ei tuosta käyttöohjeesta ainakaan ottanut sen enempää selkoa. Koittanu tässä yrittää säätää, mutta en oo saanu vielä .NES pelejä toimimaan. Jos joku keksii jotain niin tieto olisi tervetullutta En tiedä sitte että onko tuo manuaalin sisältö kopioitu jostain toisesta mallista missä NES pelit oikeasti toimivat.. :I
Olet siis pistänyt .nes muodossa olevan tiedoston mutta ei toiminut? Lataa emulaattori kännykkään netissä oli semmosseesta juttua.
Javoja näyttäs olevan, eivät siis toimi tuossa Novossa. Ovatkohan nuo novon valmiit pelit sitten .Nes tiedostoja vai jotain muita? onnistuukohan se sitte jos .nes tiedostot sais laitettua samaan paikkaan missä muut pelit ovat? En ole saanut mitään nuita suite ohjelmia toimimaan, joilla sais jotain tietoja ulos tuolta puhelimen kätköistä.
ei pelitä, mobiledit! ohjelmalla olen tutkinut järjestelmä kansiotkin, ei NES tiedotoja eikä edes viittausta "Game", (Novo 1090)