Chatboy Harva on niin kusipää että tekee tommosta ja toisin sanottuna se on varastamista. Samoin kuin warettaminen. Minulle tuli samanlainen viesti e-villestä ja sitten 4 päivän päästä lähetin heille viestin niin he sanoivat että paketti on todennäköisesti hukkunut ja he lähettävät uuden. Mutta jos paketti kumminkin ilmaantuu niin ilmoita tänne. Ja niin myös teen jos noin käy
Uteliaana haluisin tietoja uudesta Novosta. Viittitkö laittaa pikkutarinan. Olen aikeissa ostaa pojalleni uuden Novon. Tosin olen tottunut 1060:aankin, mulla on ollut se jo lähes puoli vuotta.
Uusi novo n1090 on vähän kuin nokia n70 muodoiltaan. pelejä kännykässä on 4. äänettömälle ei saa vielläkään ellei äänitä "tyhjää". Näyttö ja ne pikku napit näytössä toimivat hyvin. Samoin saunalahden wap toimi heti automaattisesti.
Eikös tärinän saa profiili asetuksista tai asetuksista pois? näin muistelisin... itse pidän tärinän päällä..
Kyllä oman Novo 1090:n sen äänettömän tilaan kunhan laittaa: Settings > User Profiles > Meeting > Activate
Selailin tuossa viikonloppuna huvikseen e-villen sivuja ja siellähän oli heti etusivulla toi 1090. Näytti vaan saldoksi nollaa, joten jätin sikseen... Keskityin enemmänkin tuohon 1070-malliin. Kunnes sit maanantaina 1090:aa olikin tullut varastoon, tilasin saman tien Iltapäivällä tuotekuvaus oli kuitenkin muuttunut, nykyisellään mukaan ei siis enää tule muistikorttia, toista akkua, verkkolaturia eikä kuulokkeita. Lähetin asiasta mailia Villelle, ja tänään tuli vastaus että paketti tulee sellaisena kun olen sen tilannut, eli kaikkine tykötarpeineen ja puhelin on jo tulossa kotia kohti. Sitten kysymykseen: E-villen sivuilla näkyy milloin mitäkin megapikselilukemaa, kameran tiedoissa saattaa olla 640x480 tai 1.3mpix, kun puhelimen kuvaa katsoessa takakannessa lukeekin 2 megapixels? Miten laadukas kamera tuossa Novo 1090:ssa siis on? Ja tuleeko tässä mallissa "kynä" mukana? Menee vähän offtopicicsi, mutta sivut näyttää päivittyvän aika tiuhaan. Eilen vielä sivuilla oli enemmän malleja (mm. 1060 ja 1200), kun taas tänään ne olivat häipyneet ja tilalle tullut kaksi "numerotonta" mallia.
Sivulle tulee ja menee kaikki tavarat =) Ei siitä kannata välittää. Kamera on sama kuin 1060 eli 1.3 mega pixel. Ja kynä tulee mukana ja todellä hyvään paikkaan ja hyvin laitettuna. Ei siis törrötä ulos kuten vanhassa novo n1060. Onko kumaan saanut nes pelejä toimimaan?
Kyllä tuo novon kamera on melko kaukana 1,3 megapikselistä. Maksimi resoluutio 640x480 ja silläkin kuvanlaatu (parhaimmalla laadulla) heikko. Oliskiko korkeintaan 0,3 Mpix, vga tasoinen? Vastaava mitä käytetään nykypuhelimessa videopuhelukamerana.. Niin, kiitos ja anteeksi, olen uusi foorumilla.. Mutta omistanut ko. puhelimia =)
Jep. Eipä sillä niin väliä, kun kamerat on kuitenkin erikseen Lähinnä työpuhelimeksi ostin tuon, niin ei tarvitse tuskailla enää että kytkyluurin liu'un väliin menee metallilastuja... Saa meinaan joka päivä olla puhdistamassa. Ei ollut oikein peliliike ostaa W910i:tä, kun on koneistaja hyvä luuri muuten. Olisiko kenelläkään laittaa/linkittää kuvia tuosta luurista? E-villen videosta saa jonkinlaisen kuvan, minkä näköinen luuri on, mutta kaipaisin vähän tarkempia OIKEITA kuvia... Tuotekuvakin lienee tietokoneella tehty, ja videolla luuri näytti melko erilaiselta.
Toimiiko tuossa 1090 ääkköset miten? Kun lähettää viestin niin näkyykö vastaanottajalla oikein? Entä saapuneet? Kiitos jo etukäteen
Katselin tuota 1070, ja se näyttääpi melkein paremmalta! Edelleen ostoksen tiellä on vain yksi kysymys - toimiiko ääkköset tekstiviesteissä? (vastaanottajalla varsinkin)
Kyllä ne ääkköset toimii, hankala vain kaivaa esille ainakin 1060 mallissa (paitsi öö-kirjainta). Novoon saapuvat viestit (ääkkösiäkin sisältävät) näkyvät normaalisti. Itse en käytä äätä kun viestejä lähettelen, vaan "vastaavaa" tai siis suunnilleen saman näköistä kirjainta = ă Ainakin tähän mennessä toiminu niillä, kenelle viestejä olen lähetellyt.