1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Novo N1060

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by turpek2, Oct 22, 2008.

1. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Oikeastaan ainoa syy miksi minä olen tilannut kiinasta on nuo kosketus näytöt =) Sillä aika moni on kateellisena n73 kanssa kun minä näytän novoa josta maksoin 35e sisältäen postit e-villestä =). Huomasin että säästin paljon rahaa kun sain tuommoisseen alennuksen ja sain kaikki muistikortit sun muut jotka nykyään maksavat

2. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Jos joku keksii miten novo n1090 saisi äänettömäksi niin saa kertoa =). Tuo tärinä on meinaan aika kuuluva jos joku soittaa vaikka kesken kokeen jolloin on ihan hiljaista.vaikka pistää siitä # silentille niin se silti tärisee.

3. zilch0

zilch0 Member

Trophy Points:
    11
    Tämä oli sivulla 2, joten koskee ilmeisesti 1060..
    Nyt kiinnostaa siis että miltä näyttää 1070 tai 1090 lähetetty viesti vastaanottajan puhelimessa (ääkköset)?

by the way 1070 hävinnyt valikoimasta, toivottavasti tulee takaisin o_O

4. niklindg

niklindg Member

Trophy Points:
    11
    Nykyään e-villestä joutuu ostamaan novon laturin, muistikortin ja handsfreen erikseen!

onneksi olin nopea ja ostin silloin kun sai kaiken :D

5. n_kurki

n_kurki Member

Trophy Points:
    11
    Jep, itsekin tilasin juuri hetkeä ennen kun varusteet muuttuivat lisävarusteiksi. Lähetin mailia ja tilaukseeni kuului vielä vakiovarusteet :) eli aika viime tingassa.

Mites, kauanko tuollaisessa 1090ssa kestää akku?

6. zilch0

zilch0 Member

Trophy Points:
    11
    Mikä malli & toimiiko lähetetyt ääkköset vastaanottajan puhelimessa (kaverilla)?

7. niklindg

niklindg Member

Trophy Points:
    11
    Riippuu käytöstä, jos ei kuuntele musaa tai videoita eikä rämpyttele kosketusäyttöä turhaan, noin 3-5 päivää.

Nyt on mukavaa jos hadsfree hajoaa, voi ostaa uuden :D

8. everytime

everytime Guest

Tänään tuli toinen kahdesta huuto.netin novoista,mutta outoa että toista 1090:aa ei näkynyt vaikka postitettu samaan aikaan ilmoituksen mukaan :/ olisiko jäänyt tulliin tjtn...muilla käynyt näin?

9. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ne saattaa olla lähtenyt eri lentokoneilla tai sitten posti on hukannut/säheltänyt jotain.

10. anttilaa

anttilaa Member

Trophy Points:
    11
    Moi
    Mun puhelin (Novo1090) tuli 8 päivässä. Se lähti edellisviikon lauantaina ja pääsi perille tän viikon maanantaina.
    Ainut huono mpuoli siinä on, että viestit kyllä tulee, mutta en saa niitä lähtemään. Eikä wap, tai mms toimi. oon ladannu asetukset toisella puhelimella kuten tuolla aiemmin on neuvottu sim toiseen puhelimeen jne.
    Onko kellään tarkkoja asetuksia, mitä mihinkin tulee, jotta ton vehkeen sais toiminaan?
    E-Villeltä tuli vaan vastaus: Kokeile Nokia 3200 asetuksia. Eipä paljon auta

11. n_kurki

n_kurki Member

Trophy Points:
    11
    Noniin, eilen tuli sit postissa tilaamani 1090. Tänään tosin vasta kerkesin hakemaan, mut toimituksessa kesti siis tasan viikon. Ei päivääkään yli eikä alle.

Luuri on nyt tuossa pöydällä laturissa, pakko sanoa että en odottanut ihan noin laadukasta puhelinta sieltä tulevan! Tuossahan on kromatut metallikuoret ja kaikki. Jämäkän oloinen laitos. Näyttö on yhtä kirkas kuin missä tahansa kalliimmassakin nykyluurissa, ja vielä tarkkakin kaiken lisäksi. Kamerakin on tarkempi kuin tuossa minun W910i:ssä, ainakin lähikuvien osalta! Soittoäänet kuuluu pirun hyvin, jopa matkapuhelimelle epänormaalin matalia ääniä tulee mukana!

En kadu kyllä yhtään että ostin, takuulla hintansa arvoinen laite!

12. niklindg

niklindg Member

Trophy Points:
    11
    On se hyvän näkönen, testaa vaan että sim2 paikka toimii.
    (varo sormen jälkien jättämistä puhelimeen)

13. everytime

everytime Guest

Onko kukaan saanut vielä toimimaan Novo 1090:ssa molempia sim-kortteja samaan aikaan?jos on niin mitkä kortit ovat olleet käytössä?Tässä olen pari yötä selaillut läpi ulkomaisia keskusteluja ja testaillut useita ohjelmia millä voisi imei-koodin vaihtaa (laitonta suomessakin?)tuntuu tuo sama vika monia kiinapuhelimia vaivaavan,mutta jotkut ovat saaneet jollain kortti yhdistelmillä toimimaan.

14. niklindg

niklindg Member

Trophy Points:
    11
    toivotaan

15. pelmark

pelmark Member

Trophy Points:
    11
    N1090: ykkösessä saunalahti, kakkosessa dna pelittää ainakin minun kapulassa. Vaati kosketinpintojen puhdistuksen, ennenkuin hyväksyi.

16. n_kurki

n_kurki Member

Trophy Points:
    11
    Ykkösessä elisa, kakkosessa DNA, ei toimi jälkimmäinen. Ykkösessä DNA, kakkosessa elisa, sama juttu. Elisan kortti on ihan bränikkä, ensimmäistä kertaa käytössä nyt tässä puhelimessa. Mut ihan sama, en minä kahta korttipaikkaa tuossa tarvitse :)

Akku tuossa tuntuis kestävän aika hyvin vaikka koko ajan puhelinta tuleekin räplättyä, uusi lelu kun on.

Kukas on keksinyt minkä kokoisia nuo taustakuvat pitäisi olla että täyttäisi koko ruudun muttei olisi liian isoja?

17. niklindg

niklindg Member

Trophy Points:
    11
    176 X 144

18. niklindg

niklindg Member

Trophy Points:
    11
    tai 240 x 320

19. niklindg

niklindg Member

Trophy Points:
    11
    anteeksi äskeinen sekoiluni ;D
    Tässä se on: 176 x 220

20. zilch0

zilch0 Member

Trophy Points:
    11
    Nonii, eilen tilasin novo 1200:n. Katsotaan millon tulee ja miten toimii :p raportoin sitten.

Share This Page