englanti vuokrasi hongkongin 50 vuodeksi, vuokra sopimus päättyi -92 tai -93, alue on kiinan hallinnassa nykyään, mutta vuokrasopimuksessa oli kohta jonka mukaan hongkongilla on jokseenkin vielä 50 vuoden ajan paljon päätösvaltaa omiin asioihinsa.
Jep Eiköhän me nyt tiedetä missä Hong Kong on ja kuka hallitsee ja mitä ..... Mutta palatakseni ihan alkuperäiseen kyssäriin, niin millä te ootte niitä korttipaikkoja putsailleet ja onko joku fiksu ihminen saanu novo1090:n toimimaan esim. soneran ja kolumbuksen korteilla. Toi vanha 1060 toimi IHAN moitteetta mutta oon tiputtanu sen pariin otteeseen ja piru vie, siitähän meni näyttö alalaidasta rikki, no pysyy se kasas vielä mutta ei mikään kovin edustavan näkönen oo.
Nii...käykö teillä niin että sim2-paikas vilahtaa tovin se liittymän nimi esim.sonera ja sitte heittää että invalid sim? En saanu toimimaan sim2:sta vaikka tein sen kopioinnin sim1:stä sim2-kortille, no way...on tää ny yks keleen mieliharmi... Lisää ideoita millä saa toimimaan sim2-paikan OTETAAN VASTAAN !!!!!
Miksette hyvät ihmeset lähettele noita kännyköitä takuuseen? Itsellä meni vanhasta novosta näyttö rikki ja sain kokonaan uuden kännykän tilalle jonka myin hintaan 45e+postit ja takuuseeen lähetetystä sain pitää kaikki muut paitsi itse kännykän joten myin vara akun,laturin ja kuulokkeet noin 14e hintaan eli tein viellä voittoakin =)
no, näin pitää varmaan tehdä että lähetän takuuseen menemään... sitä vain laiskana koittaa saada homman toimimaan ilman että tarttis lähetellä minnekään, mutta nyt pitää kai sitten luovuttaa ja tehdä niin...
Mulle e-villen asiakaspalvelust sanottii et sim 1 paikassa toimii tavallinen esim. sonera ja sim 2 paikas prepaid kai !
Jos ois noin nii sitte olisin onnellinen muttakun ei ainakaa mulla toimi... mul on ykköses elisa normi ja kakkoses saunalahti prepaid...
http://www.e-ville.hk/fi/page/?name=Main[/url] toi on hyvä sivu oon tilannut sieltä kännykän ja soittimen jos ostat jotain laita suosittelijaksi *edit by pkaksp* niin osallistut kameran arvontaan ja saat ilmaisen kaula nauhan jota voi käyttää myös muuhunkin ominaisuuksiensa takia. (maksaa 6e mutta sinä saat ilmaiseksi laittamalla minut suosittelijaksi) Muista että sinä et menetä mitään vaan saat.
Joo mua kans harmittaa kun siinä 1060 mulla toimii Sonera ja Kolumbus yhdessä ilman ongelmia...mutta tossa 1090 ei sitten kirveelläkään...
Settings -> General call settings -> SIM1 call settings -> Caller ID -> Send ID Tämmönen on just kokeilussa eli lautautumassa USB:n kautta: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8422
Sinisulka... Sanotko sitten kun olet testannut että miten toimii... Itsekkin tuollaista katselin kun pistin puhelimeni tilaukseen... Niin ja olisiko mitään tietoa tuon N1090 SIM2 paikasta että miten sen saisi toimimaan normaalisti (Invalid simin pois)
Jep, toimiihan tuo. Oli vähän säätämistä tai lähinnä kokeilua Novon kanssa (eipä mitään uutta). Kun kuuntelin musaa niin meinas aina jäädä bluetooth tilaan yms. En oo vielä testaillut liikenteessä, on nilkka romuna. Mukana tulleita kuulokkeita en edes testannut. Ja kuten ko. kaupan sivuilta ilmeneekin niin laturi ei ole Suomen oloihin tarkoitettu. Mutta se ei haittaa, vekottimen voi ladata usb:n kautta ja mulla sattuu olemaan Diel mp-4 soitin, jonka laturi sopii sinihampaalle.
Hei, Aion itse ostaa novo 1200 puhelimen E-villestä. Kannattako se ostaa... en oikein luota hong-kong tavaraan voisiko joku lähettää minullle sähköpostiini kyseisen puhelimen huonot ja hyvät puolet ja arvioida vikaantumis-prosentin. Mun Posti on Gtafinoy@gmail.com
Hei, sain jo kyseisen Arvostelun mitä pyysin kiitos siitä. älkää siis lähettäkö, enää arvosteluja T.EB
Tuli tänään sähköpostiin moinen lasku, enkä ole mitään tuolta tilannut pitkään aikaan: Tässä maksutiedot tuotteesta NOVO1200 - Kosketusnäytöllinen Dual-Sim GSM-puhelin: Tuote / selitys: CELL609V2 NOVO1200 - Touch screen 2 sim cardskpl Kokonaissumma: 20.0 euroa Tilinumero: 182030-14571 (Nordea, Digi Electronics Ltd.) Viitenumero: 2048662 Eivät ole vielä vastanneet kun maililla kyselin asiasta.