Se on kyl tosi, mutta eka ajattelin et toi on joku huijausviesti(jostain muualta). Vastasivat Villestä että selvittelevät asian.
Et ole ilmeisesti lukenut aikaisempia viestejä... Novo puhelimissa ei ole Ä kirjainta mutta ö pitäisi löytyä kun aikansa naputtelee kuutosta
Joo kiitos vain. Vielä lisäkysymys, eli onko muilla ollut ongelmia noiden kuulokkeiden käymisen kanssa? Itse en saa niitä kirveelläkään käymään. Ja kun sen saa "survottua" sisään lievää väkivaltaa käyttäen, niin kappas, virta katkeaa puhelimesta eikä tule takaisin ennenkuin käyttää akkua irti. Eli kokemuksia tästä? Tai että miten saisi siis toimintaan?
Eilen kolahti postiluukkuun Novo 1200 ja täytyy kyllä sanoa että on uskomattoman hyvä kapistus 45e hintaan. Mulla olis vaan pari kysymystä ja toivon että joku vois auttaa. -Miten voin vaihtaa viestin merkkiäänen omaani? (Nää mitkä tässä on valmiiks on aika karmeita. -Onko mitenkään mahdollista kikkailla tähän öötä ja äätä?
Viestiääniä ei saa vaihdettua omiksi, pitää tyytyä Novon omiin pimputuksiin. Ääkköset toimii monimutkaisesti: pitää valita näppäilykieleksi ABC:n sijasta vaikka FR. Sitten kynällä valitset kirjainvalikosta ensin ¨ ja sen jälkeen a- tai o-kirjaimen. Todella rasittava ja hidas systeemi.
Mulla oli aluksi sama juttu... mutta kokeile pistää jokaisen numeron (tiedän... perseestä jos paljo numeroita) eteen se +358 nii näkyy nimi eikä numero
NOVO 1090 Kakkos simmikortin ihmettelijöille. Seuraavaa ei saa tehdä se voi olla laitonta. Jos *#06# alempi imei on pelkkää nollaa johtuu kakkossimmin hylkääminen tuosta. Prepaidissa tuota tarkistusta ei ilmeisesti tehdä , tiedä häntä. Pelkät nollathan eivät ole kunnollinen imei numero vaan puhelimeen täytyy päivittää SIM2 imei. tarvitset ajurit MTK6227:lle ja ohjelman nimeltä IMEI_AT_DualIMEI_For890. Asetukset joutuu sorvaamaan käsin paikoilleen. Oikean imein saat vaikka jostain romupuhelimesta. Uusi imei ilmestyy puhelimeen VASTA käytettyäsi sähköt pois. Testattu toimii kumassakin korttipaikassa ainankin Sonera Dna Elisa. Kaikki ristiin rastiin keskenään ja tällähetkellä kaksi elisaa eikä mikään korteista prepaid. Sanomattakin lienee selvää että kun on kielletty tekemästä teet kaiken omalla vastuulla.