Ei kokemusta ohjelmasta vistan kanssa ,mutta muun vista kokemuksen perusteella veikkaan pitkää ja unetonta yötä.
IMEI_AT_DualIMEI_For890... Ei oikeen toimi mulla... sanoo että com 4 port fail eikä toimi vaikka vaihtaa piuhan paikkaa... enkä pysty vaihtamaan portin paikka ohjelmasta koska ei ole salasanaa ohjelmaan...
no tulipa tuo kuitenki tilattua vaikka ostin jo nokialaisen mutta kuitenkin tuo slim malli ihan hyvin pelitt vaikka tippui portaissa noin 26porrasta alas ensin luulin etta se on jo ******a mutta se lahti kayntiin tosin nyt tuo ajuri hommasta tatyy sanoo et noi ajurit toimii tahankin kiitti...tosin malwarebytes' Anti-Malware löysi kummastakin nuista Win32ialer. ja jonkinlaisen muistia 1kb min syövan madon no menihan se 7kb hukkaan =P epailen kyll etta virukset tulivat itse sivulta ei tiedostoista.....ja sori ku aa ja oo puttuu ku sain tammosen asus eee pc 1000h lainaan...saisiko tuota 7kb jotenki taks =P
Minulla ainankin salasana on MIADM ,joissain paketeissa on hakemisto nimelta passwordMIADM ,portin voi muistaakseni vaihtaa myös editoimalla config.ini tiedostoa.
Niin ja noista madoista ja viruksista. Minullakin Norton herjailee jatkuvasti muutamasta ohjelmasta että ne sisältää viruksia vaikka kyseiset ohjelmat ovat selkeästi hyötyohjelmia joilla mahdollistetaan jonkin muun ohjelman käyttö. Pitää muistaa että kaikki mikä näyttää pask**ta ei ole välttämättä sitä , se voi olla vaikka mämmiä.
Kiitosta... heti onnistui tuo kirjoitus... juuri sammutin puhelimen ja odotan sormet ristissä joskos toimisi <33 EDIT: SE TOIMII!!!!! <333 Kiitos... Rakastan teitä ja erityisesti ohjeen antajaa... jos tuut joskus seinäjoelle/asut tääl... tarjoon kahvit <3
Hieno homma. Vaikeinta oli aikanaan löytää tuo ohjelma joka todellakin kirjoitti sim2 imein. Vaati muistaakseni viisi iltaa aktiivista surffaamista ja kokeilua). Mukavaa että joku rakastaa. Toivottavasti olet nainen kun tuo "poikarakkaus" vähän arveluttaa :-0
Noniin, ja novo taas rikki. mutta kyllähän se 3,5kk kesti. siis n1060. Värinä ei toimi ja herätyskellokin unohtelee herättää. Mielenkiintoisinta asiassa on että kun puhelimella on 12kk takuu, niin asiakaspalvelu tarjosi minulle 15e lahjakorttia hyvityksenä, sillä puhelinta ei ole enää varastossa. Jännin takuu mihin ikinä olen törmännyt
Juu, laittelinkin tuossa jo ennen äskeisen viestin kirjoitusta heille vastaukseksi että minkälainen takuu on jos saa rikkoontuneen tuotteen tilalle kolmasosan hinnasta takaisin, ja että kohtuullinen korvaus olisi 45e lahjakortti tai vastaava puhelin. nyt oli tullut vastaus että saan valita muun puhelinmallin tilalle, ja tietysti uusimman n1200 valitsin Mielipiteitä: olisiko kannattanut ottaa n1090 vai n1200? Nyt sitten vain odottelemaan että posti tuo uutta kiinan ihmettä.
Oiskohan mitenkään mahdollista korvata noita Novon omia pimputuksia jotka on puhelimen omassa muistissa? Joku ohjelma tai jotain? Suhteellisen ärsyttävää kun herätyskellon äänetkin on kaikki sellasta kauheeta huutoa.
kauheean huutoon herää parhaiten, niin mitä niitä vaihtamaan n1060 ainakin pystyi laittamaan omia soittoääniä herätykseen kyllä.