1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Novo N1060

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by turpek2, Oct 22, 2008.

1. sinisulka

sinisulka Member

Trophy Points:
    16
    Ootko kokeillut asetuksella "mass storage" vai "com port"?
    Mass storage:lla Novon pitäisi näkyä Omassa tiekoneessa kahtena siirrettävänä levynä. Testaa tota.

2. niko207

niko207 Member

Trophy Points:
    16
    mä ite oon käyttäny mass storage deviceä tai tollasta ja laittanu täytee musiikkia ja leffaki löytyy ja pari jaksoa ohjelmia :) ja youtuben videoita :D kaikkee sinne saaki :D

3. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    tänään lähti novoni kohti hong kongia ja postitus maksoi 3.20e ei mikää paha hinta. 12.12 pitäisi heidän lähettää uusi kännykkä minulle sitten pääsen taas Novoa tutkimaan. Todella hyvältä paikalta vaikuttaa tuo e-ville. mobiledit koneella jossa on windows xp toimii hyvin tuolla com portilla ja pääsee tutkimaan kännykkää tarkemmin.

4. chatboy

chatboy Regular member

Trophy Points:
    26
    Minua on kokoajan ihmetyttänyt tuo com portti juttu. Eli kun tökkäät kaapelin puhelimen ja tietsikan väliin niin tunnistaako mobiledit automaattisesti puhelimen ja osaa yhdistää ne com portin kautta?
    Tosi mahtavaa, että tuo e-villen lupaukset oikeasti toimii eivätkä yritä käännellä ja väännellä itsensä pois ongelmasta.

5. ajga

ajga Guest

Mulla ei ole toiminut, vaikka olen mitä tehnyt. Pyytää MT6225 ajuria, enkä sitä ole saanut asennettua.

6. turpek2

turpek2 Regular member

Trophy Points:
    26
    ei se vaan näy mutta tuskin on mitään hienoo jos menee
    oma-tietokoneen kautta, Saman lainen kuin muistikortin lukialla.
    vai onko?

7. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Minäkin pähkäilin tuota juttua monia päiviä kun se kysyy tuota mt6225 ajuria mutta sitä ei saa windows vistalle pitää olla xp ja sen kanssa toimii

8. sinisulka

sinisulka Member

Trophy Points:
    16
    Ei muuta hienoo tai eroa kuin muistikortin lukijalla mutta saa siirrettyä musaa, kuvia, videoita jne. Se on jo jotain sekin.

9. Sixpounde

Sixpounde Member

Trophy Points:
    11
    eilen tuli novo, ja olen ihan tyytäväinen hinta/laatu suhteeseen. plussaa kyllä tuo että toimii nokian laturissa. Ja jos joku kaipaili sitä nokialaisen akun mallia niin se on BL-4C. Pitää tänään vielä yrittää saada Wappi toimimaan, kun ei onnistunut eilen. :)

Kokeilin laittaa simpsoni jakson puhelimeen, mutta ei suostu toimimaan. Kellään tietoa onko videoilla kokorajoitus esim. 1mb?

Last edited: Dec 10, 2008
  10. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    olet selvästi yrittänyt laittaa sitä puhelimen muistiin jota on noin 700kb joten video ei mahdu sinne.

11. ajga

ajga Guest

Voisitko sanoa mist' sait sen ajurin ladattua? Koitin jo jotain ajuria xp kanssa, mutta ei toiminut.

12. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    ajuria ei saa oikeastaan mistään kun pistää sen googleen hakusanaksi löytyy tuhat sivua jossa pyydetään samaa juttua ja laittomasti yritin sitä saada mutta ei saanut sitenkään.Sitten testasin xp:tä ja se ei kysynyt mitään eikä kyllä näyttänytkään mitään mutta sitten latasin mobileditin ja sitten se toimi sinisulka lähetti erään viestin taisi olla edellis sivulla jossa luki ohjeet ja niillä sain toimimaan

13. Sixpounde

Sixpounde Member

Trophy Points:
    11
    kyllä ihan muistikortille laitoin, mutta puhelin valitti invalid formattia kun yritti katsoa. pitää kokeilla pienempää videota laittaa sinne. (muutin kyllä 3gp)

14. sinisulka

sinisulka Member

Trophy Points:
    16
  15. chatboy

chatboy Regular member

Trophy Points:
    26
  16. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Testasin tuota linkkiä eikä sieltä mitään viiruksia tullut ja tiedostot toimivat hyvin =). muistikortin formatointi saattaa auttaa jos se ei ota tiedostoja sinne

17. chatboy

chatboy Regular member

Trophy Points:
    26
    Mitäköhän puhelimen näytössä oleva lukko punaisella viivalla yli vedetty tarkoittaa ja myös tuo RM keltaisessa neliskantissa?

18. sinisulka

sinisulka Member

Trophy Points:
    16
    RM neliskantissa on sim-kortin "kuvake". Mulla on kaks sim korttia ja jos oon valinnut asetuksen, että molemmat kortit ovat käytössä niin mulla näkyy kaks RM laatikkoa.

Löysin vekottimesta muuten Finnish, Swedish, English vaihtoehdot Broadcast messagesta. Jos vaan tajuis mikä koko homma on. Mutta ei ole puhelintehdas unohtanut kokonaan meitä suomalaisia.

Mites muuten näppäinlukko loppujen lopuksi toimii?

19. n1060

n1060 Member

Trophy Points:
    11
    Tervehdys kaikille!
    Itsekin omistan kyseisen puhelimen. Täällä joillakin on onnistunut tuo mobiledit käyttö mutta itselläni ei kyseisessä tapauksessa toimi ollenkaan. Winxp tunnistaa puhelimen mass stroragena mutta kun käynnistän mobileditin niin se ei tunnista mitään. Yhteys koneseen toimii sillä usb piuhalla. Eli winxp tunnistaa mutta mobilet ei. Missä meni mönkään?

20. Ibanez90

Ibanez90 Regular member

Trophy Points:
    26
    se pitää pistää com portin kautta ja sitten vasta käynnistää mobiledit. Sinisulka mistä löysit noi tiedot?

Share This Page