Paketin mukana tuli vain usb piuha. Millainen tuo com portiin menevä piuha on? Täytyykö se erikseen ostaa?
Tutkimalla löysin tai lähinnä niin, kun laittaa kännyn usb:lla kiinni koneeseen niin tulee vaihtoehtoja, joista valitaan COM port. Usb ja eri ajurit jne. luovat virtuaalisia com portteja, joten ei tässä tapauksessa ole mitään muuta kuin virtuaalimaailmaa. Mobileditin voi toki käynnistää ensin ja sitten laittaa kännyn kiinni. Se minkä com portin kone "luo" riippuu muista koneen viritelmistä. Vähän vaikea selittää...
Laitoin ite .3gp muodossa kokonaisen 2 h pitkän leffan kännyyn eikä mitään ongelmia? ja erään sarjan jakson ~30 min pitkä eikä mitään vieläkään, toimii loistavasti
Minäkin olen saanut ladattua pitkiäkin videoita kännyyni. Kysyn ihan muita ajatellen mitä keinoa käytit siirtoon.
kännykkä johdolla koneeseen kiinni ja se ensimmäinen vaihtoehto onko se ny sit mass storage device tyyppine ni sit tulee 2 vaihto ehtoa asema d ja f tai tommoset ja toine on muistikortti toine kännykän muisti ni muistikortille vaa ja videot kansioon
Laitoit sen ilmeisesti muotoon:3GPP - 3rd Generation Partnership Project (*3gp), Mikä on väärä muoto. Sinun pitää laittaa se muotoon: BlackBerry 3GP3 Video (*3gp) Itsekin kun muokkasin ekan kerran videon muotoa, niin laitoin sen tuohon muotoon, ja sitten ihmettelin kun ei toiminut.
Eli siis miten tai millä ohjelmalla muokaat sen? Itse käytän save2pc nimistä ohjelmaa joka on aika samanlaista kuin tuo sinisulkan youtubeget. Eli siis itselläkin samanlainen ongelma vaikka omasta mielestäni tein kaiken oikein. Täytyyne kokeilla youtubeget.
Vdownloader !!! sillä saa ladattua youtubesta suoraan videoita ja se kääntää ne suoraan .3gp muotoon + sillä voi muuttaa jo valmiina koneeella olevia tiedostoja !!!
Sain tuon wap toimimaan. Liitymänä tosin on gomobile.fi. Tilasin wap asetuksen nokia n75 asetuksilla ja asennuksen jlk. umpimähkään fiksailin vähän niitä asetuksia niin rupesi toimimaan. En kyllä ole varma osaisinko tehdä se uudelleen mutta jos aiotte tilata operaatorilta wap asetuksen niin laittakaa puhelimeksi vähän riisutumpi malli koska hyvässä lykyssä itse ei tarvi fiksailla niitä asetuksia.
Hyvä, että sait wapin toimimaan, eiks se ollut sulle tärkee? Pitää kokeilla, jos saisin Saunalahden asetukset tungettua luuriini. Sain tänään bluetoothin (se oli kamulla lainassa), vähän oon ehtinyt tutkia juttuja mitä sen kanssa voi tehdä. Aina jaksaa Novo yllättää, sen saa toimimaan esim. MediaPlayerin kaukosäätimenä, hiirenä... Jos vielä saamme kimpassa tutkittua lisää ominaisuuksia niin kerätään tiedot yhteen ja myydään Villelle suomenkieliset käyttöohjeet, ja ei ihan halpaan hintaa
Mulla tais mennä kännykkä paskaks, löin eile illalla laturiin kiinni ja menin nukkumaan, ei ole koko yönä ilmeisesti ladannut ollenkaan eikä lataa vieläkään, enkä nyt saa puhelinta käyntiin, pari päivää sitten oli musiikkisoittmessa vikaa että kaikki biisit särisi oudosti mutta videoiden äänet ja soittoäänet toimis, sammutin ja käynnistin uudelleen niin alkotaaas toimimaan, kattoo ny sit pitääks toi lähettää takas :/
Minun puhelimessa ei toimi "9" näppäin muttei se vielä hirveän pahasti häiritse. Katsotaan nyt jos tulee lisää vikoja niin täytyy sitten palautella
Aika hyvin he näyttävät korjaavan noita puhelimia sillä lähetin kännykkäni sinne joskus 7 päivä ja he lähettivät uuden 8 päivä ja tuo näytön halkeaminen on perjaatteessa oma vikani jota heidän ei edes tarvitsisi korjata
Ootko koittanut latautuuko akku usb:n kautta.[/quote] Enpä koittanu, sain sen myöhemmi taas latautumaan, mutta jos tämmösiä pikkuvikoja tulee vielä lisää niin kyl pitää lähettää sinne tää, vanhas puhelimes alko samallai ettei latautunu välil ja myöhemmi akku rupes paisuu yms yms
Joo, taisi olla tuo muoto. Pitääpä koittaa muulla ohjelmalla muuttaa. Itse käytin jotain "imtoo 3gp convertteria". Eilen sitten tuli novosta negatiivista palautetta e-villelle. Näyttö hajosi autoa ajaessa, vaikka ei edes kolahtanut mielestäni mihinkään. Toivotaan nyt että e-ville on yhtä ymmärtäväinen minua kohtaan kuin ibanez90(?).Puhelin kuitenkin minulla nyt kolmatta päivää. Pitää toivoa että sais uuden puhelimen tilalle, ja jos siitä hajoaa näyttö niin pyytää rahat takaisin. Kuinka nopeasti muuten tuo e-villen asiakaspalvelu vastaa vai kannattaako soittaa? Edit: Niin ja siis kosketusnäyttö hajosi, normaali toimii vielä.
Tuliko teille muille paketin mukana mitään paperillista kuittia tilauksesta? Itselläni ei tullut. Varmuuden vuoksi printasin sähköpostissa olevan tilausvahvistuksen jos känny aikanaan joutuu sinne huoltoon tms.
Sain oman Novoni eilen, vaikka marraskuun alkupuolella tilailin.. Oli ilmeisesti posti sössiny kuljetuksissa. Sain omassa puhelimessani wapin myös toimimaan ja käytössä on dna:n liittymä. Olihan noissa asetuksissa säätämistä, kun kaikki piti manuaalisesti laittaa. Tuossa puhelinta odotellessani huomasin, että parhaiten Villen tavoittaa puhelimella. Sähköposteihin vastattiin n. päivän viiveellä, mutta puhelimella sai asiat selväksi samantien. Ei kyllä ole mitään pahaa sanottavaa, reilu kaveri ja todella hyvä asiakaspalvelu.