Itse sain kummatkin sim kortit toimimaan vaihtamalla simmien puolta! eli alunperin oli ihan elisan kytkyliittymä sim1 paikas ja gomobile sim2 niin toi gomobile ei toiminu ja valitti tota samaa! mut sit ku pistin ton gomobilen sim1 ja kytkyn sim2 niin kummatkin toimi ihan hyvin! eikä oo aiheuttnu minkäänlaista ongelmaa! [/quote] Olen kokeillut sitäkin, mutta kuten arvata saattaa niin siitä ei ollut apua kun molemmat simmit ovat Soneralta. Voisiko Ryutaro antaa rautalankamalliohjeet kuinka IMEI muutetaan (ja millaiseksi)?
Täysin äänettömäksi sitä ei kai saa muuten kuin tekemällä mp3 pätkän jossa on hiljaisuutta, ja laittamalla sen soittariksi. Niin tai sammuttamalla koko puhelin.
Kuinka niin ei saa äänettömälle? Ei itsellä ainakaan kuulu äänettömällä mitään. Kun painaa #-näppäintä muutaman sekunnin, niin puhelin menee "silent modeen" jolloinka soittoääntä ei kuulu ollenkaan jos joku soittaa. Kuten ei myöskään viestin ääniä tai mitään muutakaan. Kyllähän nyt äänetön tila on jokaisessa alle 10 vuotta vanhassa puhelimessa...
Onko kukaan ottanut puhelimesta mittoja? Puhelimen paino myös kiinnostaisi. Oppiiko puhelin sanoja kun qwertyllä näpyttelee tekstaria?
En usko että puhelin oppii sanoja qwertyllä... Ennustavassa tekstarinkirjotuksessa on valittavana kai enkku / kiina.
http://picasaweb.google.fi/siemenkuva/N1220#5359459102958498562 toss on mittoja valitettavasti, painon kans on ongelmia. Mut kännyssä on metallirunko ja metallikuoret; iso näyttä ja noin puolet kännyn korkeudesta; metallisen takakannen takana, pöllöttää akku. Eli kysessä ei ole mikään muovinen rihkama lelu.
OK Kiitoksia tiedoista. Uskalsin tilata puhelimen ja jäädään odottamaan sen saapumista. Tarkoitus olisi tunkea puhelimeen työpaikan Elisa ja siviili DNA. Jatkuva kahden puhelimen kantaminen on alkanut hermustuttaa joten toivotaan että tupla SIM asennus onnistuu.
kyllä tää aika lelu puhelin on sillä pienet iskut on saanu mulle ja parille kaverille: akun pinnien taittumisen, kosketusnäytön hajoamisen/täydellisen sekoamisen
itselläni on kyllä tippunu asfaltille sementille ja vähän joka paikkaan niin ei oo ollu moksiskaan. itse olen kyllä tyytyväinen tähän luuriin =)
onko muuten muilla tietoa sar-arvoista? jostain katon et täs ne on aika korkeat. et pitääkö paikkaansa?
mututuntumalla voisin veikata että aika alhaset on lukemat kun vertaa laitteen ominaisuuksiin... eli toi kakstaajuus ja metallikuoret puottaa säteily arvoja mut tietääkseni jos käyttää luutuutti laiteena ja laite ei ole fyysisesti "iholla" niin säteilylukemat tulee nappikuulokkeesta mutta kai se on jokaisen oma asia miten laitetta käyttää. toi kun kännyssä on kaksi simmiä puottaa jo mukana raahattavien kännyjen määrää ja on turvallisempi ratkaisu jos pelkää säteilyä. sar asia on kyll hyvä kun aattelee ihmiseen kohdistuvaa säteilyä enempi oisin huolissaan wlane asemmien käytöstä ja pyytäisin kaikki sammuttamaan ne yöks samoin wlane modeemeitten virran vois katkassa kans.
Kun nyt lopultankin Ryotauru tai joku muu kertoisi tarkkaan kuinka se tapahtuu. Kuulin koko sanan eka kerran kun lähdin etsimään täältä vastausta ongelmaan.
Ei joku saattas tietää toimivia Dna wap asetuksia kun ei oikeen ite ole saanu toimimaan. Yritetty on vaikka millä tavoin vinkkejäkin saa khyl antaa Kiitos
Hei, kuudennella sivulla on Pakana666:n kirjoittamat ohjeet WAP-asetuksien muuttoon. DNAn vaatimat WAP-asetukset löytyy DNAn sivuilta.
Miten tuolla aikaisemmissa keskusteluissa mainittiin että kävisi nokian akku tähän novoon? Onko tietoa mikä akku? Tilasin itse eilen kyseisen puhelimen saa nähdä minkälainen kiinanihmetys tuo on?!