eeh,ei pelaa. kakos simmpaikka on edelleenkin mykkä. sauniksen liittymä pelaa normaalisti yköspaikassa. kaikki puhelut jotka ois tulossa kakospaikkaan millätahansa liittymällä herjaa "valisemaanne numeroon ei juuri nyt saada yhteyttä" ....joteenkin on turhauttavaa... onko kukaan "kuunellut" radiosta antaako kakosliittymäpaikassa oleva liittymä kännyn päälläollessa tai soittaessa häiriöäänen että tietäis et onko siinä lähetin/vastaanotin sökö???
Itsellä puhelin toimi hyvin noin 4 kuukautta, jonka jälkeen ei pysy päällä. Riittää että jotain napia painaa, niin katkoo virrat. Kosketushäiriötä siis tuli normaalilla käytöllä. Puhelin ei ole koskaan tippunut maahan. En jaksanut lähteä takuu rumbaan ollenkaan, vaan heitin puhelimen roskiin ja vaihdoin luotettavaan Samsungiin takaisin. Ihan ok puhelin, mutta ei vain kestänyt ja käyttöjärjestelmä oli hidas. Halvalla ei aina voi saada hyvää.
Onkohan ihan viisasta lähteä muuttamaan sitä imei koodia, kun sen muuttaminen ei ole laillista? Lainaus: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/518598 "No voit olla varma että IMEI:n muuttaminen ei ole laillista." Ja voiko sen muuttamisella aiheuttaa muille harmia, jos numerosarja menee päällekäin jonkun muun imein kanssa? Paljonko on sanktiot jos hommasta jää kiinni.
Onko kaikilla ollut Elisa/Saunalahti 2 paikassa silloin kun 2 paikka meni kiinni? Ajattelin vain jos hankkisi uuden luurin ja laittaisin Elisan ykköseen ja DNA:n kakkoseen.
Lähti Novo eilen tilaukseen, nyt sitten odotellaan saapumista. Toivottavasti kerkiäisi tulla ennen joulua, uusi puhelin olisi tarpeen. Kaverikin tilasi saman mallin sekä tyttöystäväkin tilaa, mikäli osaa puhelinta käyttää.
Miten se IMEI:n vaihtaminen kakkoseen auttaa? Elisan mukaan heillä ei ole keinoa sulkea puhelinta IMEI:n perusteella. Rikos tapaus on asia erikseen. Toimiikohan kakkonen taas vain hetken uudella IMEI:llä kun taas jostain syystä menee kiinni.
en tiiä, enkä ala koodaa uutta imee kännyyn; paska tapaus. taitaa jäädä novo vanhojen nokian raahattavien kaa notkuun hyllylle muistona menneestä ajasta. vähän samanlainen pettymys tuli yhelle novotyypille; kun sen n1200:sta meni latauspiuha poikki. vastaavaa kun ei saa mistää. villelläkään ei näytä kyseiseen malliin olevan romppeitä myynnissä.
Onko kellään semmoista ongelmaa että kun joku yrittää soittaa, hänellä tuuttaa pari kertaa ja lyö luurin korvaan, muttei novoon tule mitään ilmoitusta? EDIT: ja seuraavalla kerralla hän saa soitettua läpi. onkohan kakkossimin vika vai mistä lie? kortti on kyllä ykköspaikassa mutta kakkospaikastakin löytyy kortti.
Minulla on käynyt täsmälleen noin ainakin pari kertaa. On voinyt käydä useamminkin, mutta tuolloin ei soittaja ole hokassut soittaa uudestaan, kun on voinut luulla että soitan sitten takaisin kun ehdin, vaikka en oikeasti tiennyt että minulle yritettiin soittaa. En vaan muista, tuliko nuo molemmat puhelut sim2:seen vai 1:seen. Että ei sulla varmaan mitään rikki ole, joku yleinen "pikku bugi" vaan. Tai sit meillä on puhelimet samasta kohtaa rikki.
Kun olen puhunut jonkun kanssa kakkos simmillä niin kun joku seuraavaksi soittaa ykkös simmiin niin puhelu katkeaa aina ensimmäisellä kertaa.
joskus oon värkänny valikoista jonku nopean lopetus toiminnon "Quick End" toi ainaskin läppää parin pirahuksen jälkeen luurin korvaan soittajalle ..vai pirahtiko se ees parikertaa...mut aika nopeesti kuiteskin ite ku oon tällänen hijas niin en ehtiny vastata ...ajoissa.
Muistaako kukaan koodia millä sai imei:n näkyviin, olis mielenkiintoista verrata kuinka monessa puhelimessa on sama imei-koodi. Kiinalaisten systeemeissä en ihmettelis lainkaan vaikka olisivat kloonanneet saman imei koko valmistuserälle. E-Villelle kannattais lähetellä pyyntöä josko saisivat tuoreemman firmwaren asennusohjeineen jakoon sivuilleen ja siitä myös ilmoituksen tänne. Kyllähän tuo ongelma selkeesti softavikaan viittaa, koska eihän Elisa voi tietää mikä simmi on kiinni dualsim luurissa ja sillä perusteella laittaa imeitä sulkuun. Yksi vaihtoehto on tietty lähettää luuri E-Villeen takuukorjaukseen tai vaihtoon niinkuin itse aion tehdä, saa nähdä miten reagoivat kun tulee mahdollisesti satoja palautuksia.
Kauan teillä meni puhelimen toimituksessa? Tilasin tosiaan 5 päivää sitten, ja E-Villen sivuilla oli teksti kahden viikon toimitusajasta.. Pitääköhän tuo kaksi(kaan) viikkoa paikkaansa, onko joku tilaillut puhelinta viimeaikoina ja saanut sen kahteen viikkoon?
Tämähän hauska värkki on: ekana oli tuo ongelma sim2:sen kanssa, ja sitten katkesi yhteys yhteys usb-kaapelin kautta tietokoneeseen. Nyt viimeisimpänä ylläripyllärinä LAITE EI ENÄÄ LATAUDU! Mulla ei ole siis enää parin päivän kuluttua toimivaa puhelinta ollenkaan (tämän vehkeen akunkeston tuntien). Totta on, mitä sanotaan, ettei köyhän kannata ostaa halpaa. Ei kyllä enää jaksa kiinnostaa yhtään mokoma kapula; on tässä muitakin ongelmia, kuin hermoilla yhden joutavan paskan takia. Omalta osaltani koko aiheen seuraaminen loppuu tähän.
Jep, sama homma. Kyllähän sen etukäteen jollakin tapaa tiesi, kun tämän hintaisen laitteen Kiinasta tilasi. Laite on hyvin epävarma puhelimena. Verkonpainona uskoisin toimivan luotettavasti...