Eihän se varsinaisesti ole rikos jos puhelimesta toisen kortin imein vaihtaa koska tuo lakihan on tehty yksi simiselle puhelimelle kytkyn kiertoa varten ja sen voi huomata vasta myyjä tarkistaessaan koneelta imein...
Voisko joku laittaa elisan mms ja wap asetukset. En saa millään toimimaan ja olen kokeillut jo vaikka mitä.
Muutama sivu taaksepäin oli elisan mms asetukset. Muistaakseni nää toimi elisaan, mutta ei dna:han http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/12/772785#4861315 ja 2 tai 3 sivua myöhemmin on uudestaan jonkun toisen laittamana sellaiset elisan asetukset jotka ainakin pitäisi toimia, en muista oliko niissä mitään eroa.
Noita wappi ja weppi asetuksia on täällä kerrottu joka toisella sivulla mutta yhdelläkään ei ole mainintaa siitä kuinka tuon valikoissa olevan selauspalkin värin saa vaihdettua. Ilmeisesti sitä ei kukaan tiedä. Päättyyköhän muuten kaikkien puhelimien imeikoodi numerosarjaan ************950? Kun kaikki sulkeutui samaan aikaan...
Tässä nyt kaikille Elisan käyttäjille ne kauan kaivatut toimivat MMS-ohjeet ! Aluksi luomme MMS-tilin (DATA ACCOUNT). Nämä tiedot ensin laitetaan kohtaan SERVICES->DATA ACCOUNT->GPRS->(ota vaikka joku valmis profiili ja muokkaa se seuraavien ohjeiden mukaan.) Account name: Elisa MMS APN: mms User name: (tyhjä) Password: (tyhjä) Auth. type: normal Sitten paina (DONE)->(YES) Seuraavaksi mennään profiilin (SERVER PROFILE) MMS-asetuksiin ja aktivoidaan profiili. MESSAGES->MMS->MMS SETTINGS->SERVER PROFILE-> valitse SIM 1 tai SIM 2->(ota taas joku valmis profiili ja muokkaa se seuraavien ohjeiden mukaan.)->EDIT PROFILE-> RENAME PROFILE: Elisa MMS HOMEPAGE: http://mms.elisa.fi DATA ACCOUNT: (nyt valitset listalta äsken tekemäsi tilin Elisa MMS.) CONNECTION TYPE: WAP USER NAME: (tyhjä) PASSWORD: (tyhjä) Sitten DONE->YES->ACTIVATE PROFILE Asetuksesi ovat valmiit. Nyt lähetä yksi testikuva vaikkapa omaan sähköpostiisi (hinta vaihtelee operaattorin ja sopimuksen mukaan), tämän jälkeen MMS-tilisi aktivoituu operaattorilla ja Novosi on valmis vastaanottamaan multimediaviestejä. Huom ! jos jätät viestin lähettämättä tilisi ei aktivoidu ja MMS-viestien vastaanotto epäonnistuu. Palautteita/kiitoksia ohjeista saa laittaa !
Oma koodi ************920 päättyvä ja uudemmalla käyttiksellä ja molemmat korttipaikat toimii aivan normaalisti. Olenko ainoa jolla molemmat toimii ?
Minulla on selauspalkin väri oranssi enkä usko että väriä saa mistään vaihdettua. Minulla IMEI päättyy 734 ja siis SIM 2 ei toimi. IMEI on ilmoitettu Villelle mutta mitään ei ole kuulunut. Tilaan uuden puhelimen ja laitan Elisan ykköseen jos siitä on mitään apua.
No eihän se ole "vika" jos operaattori estää useamman saman imei koodin rekisteröitymisen verkkoonsa. Pikemminkin vika on se että tuo on mahdollista. Noissa Novoissa tuntuu olevan myös jossainmäärin laatuvaihteluita, eli joillain on sellaisia vikoja jotka ei toisten luureihin pesiydy, toisaalta tuntuu se sama ongelma vaivaavan ihan brändi puhelimiakin. Mulla on myös Anycool D1000 kinuski puhelin, melko pitkälti sama kone kuin tuo Novokin. Muutama ominaisuudeksi laskettava vika siinä on, mutta kun ei suhtaudu asiaan liian vakavasti niin ei ne haittaa. Bonuksena siinä on digitelkkkari jota pääsee esittelemään kavereille. Oikeastihan siitä telkkarista ei kukaan viitsi mitään katsoa, mutta onpahan kiva lelu
Mulla lähti tänään Hong Kongista n1220 tulemaan. Odotan innolla, tietääkö kukaan kauan siinä menee että on kotiovella?
Tänään lähti minulla n1220 hong kongista. kauanko siinä menee että on kotiovella. On muuten aikamoinen novo meininki tällä palstalla
En löytänyt just kyseistä puhelinta, mutta: http://www.dealextreme.com/advsearch.dx/search.TV cell phone Hintaluokka semmonen 50-70€
Missähän vika juuri saamassani 1220:ssa, kun internet-sivujen selailu useimmiten päättyy herjaan "Not enough memory"? Laitteessa 2 gb:n muistikortti, liittymä ja asetukset ovat kunnossa, sivu www.google.com esimerkiksi latautuu ongelmitta.
Laitteein RAM loppuu kesken. Ei tuolla voi selailla kuin ihan pieniä PDA yms laitteille alunperinkin suunniteltuja sivuja.
Jotain 100e nurkilla posteineen. Tais olla $118 pelkkä luuri. Ostin tuon global-cell-phones:ista, mutta viimeksi kun katsoin niin paypal maksu ei enää onnistunut, eli äkkiseltään voisi arvata että paypal on sulkenut noiden tilin, joka ei välttämättä ole kovin hyvä merkki.
Tänään on molemmat paketit tulleet suomeen vantaalle....jokohan huomenna ehtivät kotio ? Tahtoo näpräämään!
Katoitko yritys-itellan sivuilta sen että ovat tullissa? DX paketeissa tullissa menee noin 1pv sen jälkeen menee postin käsiteltäväksi Jos saat tullista kirjeen / tms niin noudata: http://www.e-ville.hk/fi/page/?id=15