Tarksita PhoneSuiten asetuksista, että default COM port on sama, kuin missä puhelimesi on kiinni tietokoneen mukaan. Itselläni se on COM4 portti ja sen voi vaihtaa asetuksista. Sitten Windowsin uudelleenkäynnistämisellä itse sain toimimaan, eli se ei toimi suoraan kun asennat ajurit ja ohjelman vaan Windows pitää käynnistää uudelleen. Sen pitäisi auttaa...
Mieleeni tuli, että nämä kysytyt avut olisi hyvä koostaa yhteen. Niin olisi helpompaa esim. ryhmitellä avut puhelinmallien mukaan. Katsokaapa: http://novo.dy.fi (pitäisi toimia kohta) Mitä sanotte? Tuonne voisin alkaa lisäilemään antamianne apuja. HUOM: Avun antajan nimimerkki julkaistaan AINA ellei avun antaja erikseen pyydä sen pois jättämistä. Huom. teidän ei tarvitsisi kaikkia apujanne minulle lähettää, voin katsoa tämän keskutelun läpiki.
Operaattorin pitäisi lähettää ne tekstiviestillä. Sitten novolla voi ottaa ne tietääkseni käyttöön. En ole varma, näin käy ainakin Nokioissa.
minulla on tuo NOVO 1220 menee kohta takuuseen(ei ole hajonnut vielä). nii et mite toi takuu homma menee? Mis on oti äännen muunnin? en löydä sitä. sitten vielä mitä mieltä olette tästä kännykästä.
Lähetä asiakaspalveluun viesti takuusta asiakaspalvelu(a)e-ville.hk Käsittääkseni äänenmuuntimen ääni pitää ensin valita settingeistä, sieltä oisko ollu toiseks viimenen vaihtoehto. Ja äänenmuuntimen voi ottaa puhelunaikana käyttöön painamalla vasenta valintanäppäintä (saat valikon esiin=>etsi sieltä äänenmuunnin).
Tota noin sopiiks novo 1220 mallliin nokian akut tietääks joku? Ja novo 1220 ei oo kestä kännykkä.PS. ei kannata heitellä
Mikä tän näytön resoluutio on? Oman taustakuvan haluaisin ja huvittais tietää minkä kokonen siitä pitää tehä että istuu kohilleen.
En jaksanut kaikkia sivuja lukea, mutta pikaisella vilkaisulla ei ollut kukaan maininnut, että ääkköset saa myös helposti vaihtamalla fr kirjaimiin, jotka saa painamalla ruudun alaosasta styluksella niin kauana että ABC:n tilalle tulee FR tai fr. Sieltä vaan painaa styluksella kaksoispistettä(¨)ja sen jälkeen a:ta tai o:ta.
mulla sama ongelma! Lisäsin novossa +358 jokaisen numeroon. Viesteissä näkyy nimi, mutta kun joku soittaa, näkyy vain pelkkä numero... Apua kiitos!