1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Oisin uutta konetta ostamassa hinta 1400-1900e laittaisin koneeseen!!

Discussion in 'Uutta tietokonetta ostamassa' started by ikuzak, Sep 24, 2011.

1. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    Toi mun oma ehdotus ylempänä on 500e halvempi, ja puolet fiksumpi. No näyttiksen voi vaihtaa DirectCU2 jäähyn omaavaan asukseen, jos ei aio kahta näyttistä laittaa (tila ei välttämättä riitä). Muutoin tuo EVGA jos kahta havitellaan jatkossa.

Sulla on sijoitettu hieman hölmöihin juttuihin. Kallis vesijäähy, joka on yhtä tehokas kun mun setissä oleva Mugen 3. SSD kortti on sulla nopeampi, mutta tarvitsetko normi SSD:n ja tuon välistä eroa oikeasti ? Toi perus SSD on muutenkin jäätävän nopea, sekä 40Gt suurempi jolloin ne pelitkin mahtuu helpommin. Toi SATA3 normikovo on turha. Ei mitään järkeä maksaa siitä ylimääräistä, kun se ei SATA3 väylää oikeasti osaa hyödyntää.

Mihin tarvitset 2600K HT ominaisuutta ? Jos et osaa vastata, et sitä tarvitse ja taas maksat turhasta. Pelikäytössä et huomaa 2500K ja 2600K prossujen välistä eroa mitenkään.

Ja mikä tää emolevy on ? Mihin ihmeeseen tarvitset noin kallista emolevyä ? Omassa ehdotuksessa löytyy x8/x8 dual tuki näyttiksille, joka riittää mainiosti.

Pikkuhiljaa tuntuu siltä, ettei tässä enää haluta kuin käyttää mahdollisimman paljon rahaa. Jos oikeasti haluat parempaa, niin nappaa tuo mun ehdotus. Voit iskeä toisen Samsungin kovon, joko Raidiin taikka erikseen jos se 2Gt kovotilaa on välttämätön.

Lisäks sun setissä ei ole käyttöjärjestelmää, joten taas meidän ehdotusten väli kasvaa 100 eurolla.

2. SPJ75

SPJ75 Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo, RatConin pakettiin kannattaa kääntyä. Ota tosiaan toinen Samsungin levy kaveriksi ja laitata RAIDiin, nopeuttaa varsinkin jos pelit asennettu sinne.

Jos välttämättä haluat i7:n, niin ota se. Mistä sitä tietää mitä esim. Windows 8 tuo tullessaan. Tällä hetkellä peleissä saavutettava ero tulee prosessori painotteisissa peleissä kuten Starcraft 2. Silmällä ei eroa tosin näe.

Erillistä prosessorin tuuletinta et välttämättä tarvitse, jos et aio kellotella.

Virtalähteeksi kävisi hyvinkin myös Nexus RX-8500.

Last edited: Sep 27, 2011
  3. RatCon

RatCon Senior member

Trophy Points:
    193
    No joo, joko RX-7000 taikka RX-8500 jos aivan tosissaan ja varma on että useampi GTX 580 aiotaan iskeä koneeseen. Yhdelle kortille RX-6300 on riittävästi, oli kyseessä melkein mikä kortti tahansa.

4. Vipetziki

Vipetziki Guest

olin jo korjaamassa noita hintoja että mihin on sijoitettu liikaa ja näin mut RatCon korjaskin asiat jo ! pisteet hänelle

Share This Page