No nyt sain toimimaan mut sitä ei voi käyttää. Koska heti kun otin palomuurin porttisuotimet pois ni sit toimii. Oli pakko pistää suotimet takas päälle koska kone on aika altis hyökkäyksille.
No jätä pari porttia sitten auki ja laita DC käyttämään niitä portteja, jotka [bold]ovat[/bold] auki, niin se voi toimia.
osaako joku auttaa minua asiassa.. pääsen kyllä hubeille ja minulla on jakoa ainakin 66 mutta en voi etsiä mitään.. passive kyl toimii mut aktiivi ollenkaan.. missä vika...
Mikäs pakko sun on aktiiviks päästä? Voin sanoo, että tulee vaikeeta jos NAT:ia alat säätään ton kanssa. Eli jos passiivi toimii, niin jätä itsesi passiiviksi ja NAT päälle, niinkuin mulla on. Hyvin niitä hakuja silti löytää =)
Voisko joku jo auttaa kun viimeks lähetin tän No nyt sain toimimaan mut sitä ei voi käyttää. Koska heti kun otin palomuurin porttisuotimet pois ni sit toimii. Oli pakko pistää suotimet takas päälle koska kone on aika altis hyökkäyksille. Mul on jo kaks porttii dc++lle auki onko nää hyvät portit tcp port 4662 udp port 4662
no sit sulla on vaa niin huono munkki niitten hubien kans. laitappa joku 10 gigaa jakoon niin jo rupeet pääseen hubeille
Artsi112 rauhotu rauhotu. ei kannata koko ajan huudella että "eikö kukaan auta". Yksi keino tietysti (vaikka tuskin toiminintaan vaikutta) on se, että asennat sen DC:n uusiks.
@Artsi112: käytä nyt ihmeessä EDIT-nappia.. on tässä threadissa tullut monen viestin putkija jo monta.. http://personal.inet.fi/cool/mikkos/AD/ADviestit.htm