1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Ongelmia saada PS3 langattomasti nettiin

Discussion in 'PS3' started by Leka79, Oct 7, 2007.

  1. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Joined:
    Jan 24, 2006
    Messages:
    226
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Juu no en tuosta ohjeesta sen kummemmin tiedä kun itellä on Zyxelin routteri, eikä mulla oo mitään hajua tuosta DMZ:sta :D Mutta portit mä katoin itelle tuolta portforward.comista.. Pääasia että pelaa.
     
  2. Tukkasoff

    Tukkasoff Member

    Joined:
    Nov 25, 2007
    Messages:
    78
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Juuh, itellä ei löydä toi pleikkari ollenkaa tota nettiyhteyttä. Yrittää ettiä niin se ei vaan löydä sitä. Pleikkari tossa 5metriä tästä koneesta ja kone on langattomalla netillä. Meillä on siis modeemi joka ei ole WLAN, mutta modeemista menee johdot reitittimeen, joka on WLAN, joten pitäisi toimia, vai?

    Modeemi: A-link RR-24
    Reititin: Linksys Wireless-G 2.4 GHZ Broadband Router

    Eli siis apuja tähän, kiitos.

    Nii ja siis täl hetkellä on ps kolmone langoilla netissä. Toisin meillä on kaksi nettiyhteyttä (äidin työnetti ja sit meijä oma) ja täl hetkel ollaa siirretty tuo äidin työnetin modeemi joku 10 metriä ja ny se on tossa pskolmosen vieressä, äidin työmodeemi ei siis ole WLAN.
     
    Last edited: Dec 30, 2007
  3. Paakeri

    Paakeri Regular member

    Joined:
    Jan 24, 2006
    Messages:
    226
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Koita laittaa se WLAN sydeemi siihen modeemiin mikä on nyt plegen vieressä tai jollain muulla konstilla siirrät WLAN lähettimen ~7 metrin päähän pleikkarista. Mulla oli alussa ongelmia, kun ei signaalit piisannu (vaikka koneessa oli täydet ja etäisyys sama). Sen jälkeen löyty automaagilla hienosti kaikki, ja WLAN kantaa hiukan kauempaakin.
     
  4. anzaafter

    anzaafter Member

    Joined:
    Jan 7, 2008
    Messages:
    8
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    11
    IISO ongelma, ehkä pieni vika.. Eli omistan samaisen telewell 510 v3 ja playstation 3 konsolin. Olen antanut kaikkeni ja ei toimi netti yhteys. ps3:sta -> modeemiin toimii piuhalla ja langattomasti kiinteellä ipeellä ( ei automaatti ipeellä ps3:sta ). Olen avannut portforwardingin mukaan kaikki oikeat portit, testannut UPnP, ps3:sen ip on DMZ:ssa... EI VAIN TOIMI, olen valmis kohta maksamaan avusta! läppärini on netissä nytkin kokoajan ja toinen pöytäkone on kanssa, XBOX 360 meni vaivatta netti langattomalla palikalla ja piuhalla. ps3 on ehjä, testattu. modeemi ei vain päästä ps3 eteen päin? miksi? Olen päivittänyt modeemin v3 -> v4 eikä sekään auttanut. Herran hallussa, auttakaa!!

    Hauskinta on vielä se että olen saanut tietotekniikan ammatillisen tutkinnon, olen atk tuki henkilö ja en pääse konsolilla nettiin.. loppuu hauskuus
     

Share This Page